خبرگزاری کار ایران

پارس جم باید خیلی خوشحال باشد که با ما بازی نکرد

سعید رمضانی:بازیکنان‌مان کرونا می گیرند به من برمی خورد/خودم هم بیمارشده‌ام

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۹۰۵

سرپرست استقلال در خصوص اخرین شرایط این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

سعید رمضانی سرپرست تیم استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص رای کمیته انضباطی مبنی بر تکرار بازی مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: وقتی در کار صداقت داشته باشی هیچ وقت ضرر نخواهی کرد ما نگران این نبودیم که چه اتفاقی برای بازی خواهد ا فتاد بلکه نگران این بودیم که کسی به کرونا مبتلا نشود حتی آن بازیکنان را از سایرین جدا کردیم.

وی در خصوص استعفای افاضلی در و اکنش به این رای تصریح کرد: نمی‌دانم چرا استعفا داده اما باید به این رای از جنبه‌های مختلف نگاه کرد. به نظر من تیم پارس جم باید خیلی خوشحال باشد که ما به نفع آنها کار کردیم. همه چیز امتیاز و فوتبال نیست بهتر است کمی قانون را هم مطالعه کنیم.

سرپرست تیم استقلال در و اکنش به انتشار ویدئویی از عارف غلامی ادامه داد: خیلی کار قشنگی نبود و به نوعی شیطنت تلقی می‌شد ما تا چهار صبح بعد از بازی درگیر عارف غلامی بودیم.

رمضانی درباره اینکه ظاهرا قرار بوده استعفا بدهد خاطرنشان کرد: وقتی می‌بینم همه چیز روی دروغ و تنش است واقعا خسته می‌شوم تا کی می‌خواهیم با ناهنجاری و هوچی‌گری کارمان را پیش ببریم. واقعا خودم هم بیمار شده‌ام وقتی هم که می‌بینم بازیکنان‌مان این گونه دچار بیماری کرونا می‌شوند به من برمی‌خورد.

وی درباره اینکه آیا نگران این موضوع نیست که در آبادان اتفاقات اهواز دوباره تکرار شود اذعان داشت: نگرانی‌ها وجود دارد وقتی وزیر بهداشت آن حرف‌ها را انجام داد ما فهمیدیم که باید بازی کنیم از مردم می‌خواهم بیشتر به فکر خودشان باشند.

سرپرست استقلال در پایان در خصوص اینکه شرایط بازیکنان کرونایی چگونه است، گفت: عارف غلامی، فرشید باقری، وریا غفوری، میلیچ و کارگر یکشنبه و دوشنبه تست دادند و قرار است جواب آن تا فردا به ما اعلام شود اگر مشکلی نداشته باشند همراه تیم به آبادان سفر خواهند کرد حتی ما روز بازی با تراکتورسازی به بازیکن جوان‌مان ذکریا مرادی شک داشتیم حتی به او اجازه ندادیم به تمرین و هتل بیایند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز