خبرگزاری کار ایران

هر کس دیگری جای فرهاد بود تمرکزش را از دست می‌داد

اکبرپور: فوتبال ایران تمرکز لازم برای برگزاری مسابقات را ندارد

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۷۵۵

پیشکسوت استقلال می‌گوید مسابقات لیگ باید تعطیل شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال می‌گوید مسابقات لیگ باید تعطیل شود زیرا اگر جان یک بازیکن را مربی به خطر بیفتد هیچ‌کس در این باره پاسخگو نخواهد بود. وی همچنین معتقد است باید به فرهاد مجیدی زمان داد تا بتواند اندیشه‌هایش را در استقلال پیاده کند.

استقلال این روزها شرایط خوبی ندارد. با این موضوع هم‌عقیده هستید؟

متأسفانه واقعیت امر این است که ما نمی‌توانیم در فوتبال ایران پروتکل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنیم تمام لیگ برتر حتی ارزش اینکه یک جوان در دسته‌های پایین‌تر هم خدای نکرده دچار سانحه شود را ندارد. به نظرم مسابقات باید لغو شود زیرا که بازیکنان یکسری از مسائل را اصلاً رعایت نمی‌کنند. مثلاً پس از گل، شادی گل انجام می‌دهند که در چنین شرایطی کار خطرناکی محسوب می‌شود. همانطور که دیدید خیلی از بازیکنان استقلال دچار بیماری کرونا شدند.

اما پرسپولیسی‌ها مخالف تعطیلی لیگ هستند و حالا هم در آستانه قهرمانی مجدد قرار دارند.

 پرسپولیس طی سه فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شده است. حالا فرض کنیم این فصل هم قهرمان بشود یا نشود، این مسئله در مقابل جان انسان‌ها بدون شک اهمیت فوق‌العاده کمتری دارد در حال حاضر فوتبال ایران اصلاً تمرکز لازم برای برگزاری مسابقات را ندارد و یک داور در سطح لیگ برتر دقیقاً به خاطر همین مسئله اوت دستی را آفساید اعلام می‌کند! قهرمان شدن به چه قیمت؟ اگر یک فوتبالیست اتفاق بدی برایش بیفتد چه کسی پاسخگو است؟

دیدار استقلال- پارس جم هم دوباره تکرار خواهد شد؟

 سازمان لیگ براساس کدام متر و معیار اعلام می‌کند مسابقات تیم‌ها فقط در صورتی لغو می‌شود که ۲۵ درصد نفرات‌شان مبتلا شده باشند؟ برای مثال اگر هر سه دروازه‌بان یک تیم کرونا بگیرند، آنگاه تکلیف چه می‌شود؟ یعنی، چون تعداد بیماران به حد نصاب نرسیده، مسابقه باید برگزار شود؟ خب در آن صورت چه کسی داخل دروازه بایستد؟ 

استقلال در خطر از دست دادن سهمیه قرار دارد؟

فکر نمی‌کنم استقلال نتواند سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان را کسب نکند. مطمئن هستم با شناختی که از بازیکنان و کادر فنی دارم، آنها فصل آینده در لیگ قهرمانان برای حفظ اعتبار خودشان هم که شده حضور خواهند داشت. در این بین فقط بازیکنان باید با تمرکز بیشتری در بازیهای پیش‌رو حضور یابند.

عملکرد فرهاد مجیدی در این چند بازی چطور بوده است؟

فرهاد مربی جوان و باانگیزه‌ای است و خیلی دوست دارد تا با تیمش به موفقیت برسد اما این را هم در نظر بگیرید که در چند هفته گذشته چه اتفاقاتی برای وی افتاد. از جنجال در اهواز گرفته تا کرونایی شدن بازیکنانش. هر کس دیگری جای فرهاد بود تمرکزش را از دست می‌داد. پیشکسوتان باید به او کمک کنند تا بتواند استقلال را به موفقیت برساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز