خبرگزاری کار ایران

رحمانی: بشاگردی باید دوبار اخراج می‌‎شد / مطمئنم پیکان سقوط نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۴۵۳

هافبک تیم پیکان تهران درباره اتفاقات جنجالی دیدار مقابل گل گهر سیرجان صحبت کرد.

ماهان رحمانی در گفتگو با ایلنا درباره برتری دو بر صفر مقابل گل گهر سیرجان گفت: اگرچه شاید دیر به نظر برسد اما تیم ما به هماهنگی خیلی خوبی رسیده است. حتی قبل از شیوع ویروس کرونا هم شرایط خوبی داشتیم اما نشد که به برد برسیم. تیم‌ ما روز به روز بهتر می‌شود و فعلا از قعر جدول فاصله گرفته‌ایم اما هنوز چیزی تمام نشده است.

او ادامه داد: در حال حاضر تیم‌های لیگ برتری امتیازات نزدیک بهم دارند و با یک بازی جایگاه‌ها جابجا می‌شود. در دو هفته پیش رو دو بازی شش امتیازی داریم و تلاش می‌کنیم تا به حداکثر امتیازات دست پیدا کنیم تا از استرس بازیکنان کم شود.

رحمانی درباره اتفاقات بازی مقابل گل گهر همینطور گفت: آقای بشاگردی به نظرم باید در این بازی دو مرتبه اخراج می‌شد. در پایان نیمه اول برخورد سختی با ابراهیم صالحی داشت و یک بار هم در نیمه دوم خارج از محوطه جریمه توپ را با دست کنترل کرد. به هر حال داوری عملکردی داشته است که کارشناسان باید درباره آن اظهار نظر کنند ولی ما هم قبل از این بازی خیلی از داوری ضرر کردیم و این هم جزوی از فوتبال است.

هافبک تیم پیکان درباره گلزنی مقابل گل گهر گفت: به هر حال این نتیجه تلاش بازیکنان بود که به لطف خدا توانستم پس از پاس گل هفته گذشته در این بازی گلزنی کنم. تمام تلاشم این است که عملکرد خوبی داشته باشم و برای تیم پیکان مثمرثمر باشم.

ماهان رحمانی با بیان اینکه جایگاه پیکان در انتهای جدول رده بندی نیست ادامه داد: از ابتدای فصل که تیم بسته شد هیچگاه به اینجای جدول فکر نمی‌کردیم و اگر نگوییم که برای سهمیه آسیایی تلاش می‌کردیم هدف ما رتبه تک رقمی و ایستادن بین تیم‌های بالای جدولی بود. با حضور آقای ویسی روز به روز شرایط ما بهتر می‌شود و دوست داریم که بهترین نتایج را به همراه ایشان تجربه کنیم. مطمئنم که پیکان سقوط نمی‌کند و تمام تلاش ما رسیدن به شرایط ایده آلی است که لیاقت آن را داریم.

بازیکن سابق سایپا درباره رویارویی با این تیم در هفته بیست و پنجم گفت: برای 5 سال در سایپا بازی کرد و خاطرات خوبی هم از این تیم دارم اما برای پیکان تلاش می‌کنم که بتوانیم در این مسابقه به برتری برسیم. سال گذشته در بازی رفت و برگشت به سایپا گل زده بودم و دوست دارم که در این بازی هم به تیمم کمک کنم.

رحمانی همینطور درخصوص رویارویی با مجید جلالی و استعفای این سرمربی پس از شکست به پیکان گفت: به هر حال آقای جلالی برای چند سال سرمربی من بودند و خاطرات خوبی در کنار ایشان دارم. ما مقابل گل گهر به برد نیاز داشتیم و خبر استعفای ایشان ناراحت کننده بود و امیدوارم که در آینده موفق باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز