خبرگزاری کار ایران

قبول کنیم که باید با کرونا زندگی کنیم

عنایتی: افتخار می‌کنم که با چنین بازیکنانی کار می‌کنم/هر تیمی که شایسته‌تر است در پایان به لیگ برتر صعود کند

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۳۸۹

سرمربی تیم هوادار از پیوزی تیمش مقابل آلومینیوم اراک گفت.

رضا عنایتی سرمربی تیم هوادار در گفت‌وگوبا ایلنا در خصوص برد تیمش مقابل آلومینیوم اراک در لیگ دسته اول اظهار داشت: تیم هوادار شایسته پیروزی مقابل آلومینیوم اراک بود ما فرصت‌های زیادی هم برای گلزنی داشتیم و من افتخار می‌کنم که با چنین بازیکنانی کار می‌کنم.

وی ادامه داد: در نیمه اول روی یک غافل‌گیری گل خوردیم اما بعد از آن توپ و میدان در اختیار تیم ما بود. من زیاد در مورد داوری صحبت نمی‌کنم. پنالتی های زیادی بود که برای تیم ما گرفته نشد که حداقلش دو تای آن که مشکوک بود.

سرمربی تیم هوادار ادامه داد: ما پنج فینال دیگر را پیش رو داریم شاید برای ما زیاد اهمیت نداشته باشد اما به خاطر غیرت و شرف بازیکنانمان دنبال بهترین نتیجه در این بازی‌ها هستیم. امیدوارم هر تیمی که شایسته‌تر است در پایان به لیگ برتر صعود کند.

عنایتی در خصوص اینکه ناظر بازی مدام کنار زمین با وی در حال صحبت بود بیان داشت: لیگ‌های اروپایی را که نگاه می‌کنیم می‌بینید که واقعا فوتبال بدون هوادار هیچ معنایی ندارد. دنیا به خاطر اینکه از لحاظ روحی روانی تیم‌ها و میزبان و میهمان بالا برود صدای تماشاگران را کنار زمین ایجاد می‌کند. تعجب می‌کنم که ناظر بازی به بنده گفت که این قانون است و این صدا باید قطع شود در حالی که اولین بار است که چین صحبتی را می‌شنوم. ایشان خیلی ناظر خوبی بود و از لحظه‌ای که ما وارد استادیوم می‌شدیم تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کرد. اگر من بدانم در تمام بازی‌هایمان چنین ناظرهای سخت‌گیری داریم مطمئن هستم هیچ کدام از تست‌های تیم‌ها مثبت اعلام نمی‌شود.

وی در خصوص شرایط کرونا در فوتبال گفت: قبول کنیم که باید با کرونا زندگی کنیم اما نباید همه چیز ما تحت تاثیر این بیماری قرار می‌گرفت باید تمام مسائل بهداشتی را رعایت کنیم تا این ویروس از بین برود و بتوانیم همدیگر را بعد از مدت‌ها در آغوش بگیریم واقعا دلمان برای همدیگر تنگ شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز