خبرگزاری کار ایران

کنداکتور روز:

تقابل حساس و جذاب مهدی طارمی و امیر عابدزاده/ رئال مادرید به دنبال سی و چهارمین قهرمانی لالیگا

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۳۶۵

در هفته سیو دوم مسابقات لیگ پرتغال ماریتیمو به مصاف ریوآوه خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، در هفته سی و پنجم مسابقات لیگ جزیره از ساعت 23:30 منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف ساوتهمپتون می‌رود. با توجه به شکست لسترسیتی مقابل بورنموث و چلسی مقابل شفیلد یونایتد، شیاطین سرخ فرصت دارند تا با پیروزی در این بازی به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کنند تا شانس خود را باری کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل بعد افزایش دهند.

لالیگای اسپانیا نیز امشب با سه دیدار پیگیری می‌شود که از ساعت 22 دیپورتیو آلاوز و ختافه مقابل هم قرار می‌گیرند و ویارئال نیز در خانه پذیرای رئال سوسویداد خواهد بود. در حساس ترین بازی این هفته از ساعت 00:30 گرانادا در خانه پذیرایی رئال مادرید خواهد بود. شاگردان زیدان در صدد آن هستند تا با پیروزی در این بازی راه خود را برای سی و چهارمین قهرمانی خود در لالیگا را هموار کنند.

هفته سی و دوم مسابقات سری آ ایتالیا نیز با یک بازی پیگیری می‌شود که از ساعت 00:15 اینترمیلان در ورزشگاه سن سیرو به مصاف تورینو می‌رود.

در دربی بازیکنان ایرانی لیگ پرتغال در هفته سی و دوم مسابقات لیگ پرتغال ماریتیمو که امیر عابدزاده را در درون قفس توری خود درا ختیار دارد از ساعت 22:30 در خانه پذیرای یاران مهدی طارمی در ریوآوه خواهد بود. در دوران پسا کرونا عابدزاده و طارمی عملکرد خارق العاده‌ای از خود به نمایش گذاشتند و جدال این دو ملی پوش ایرانی می‌تواند بر زیبایی این بازی بیافزاید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز