خبرگزاری کار ایران

پاسخ رئیس کمیته تدوین و مقررات فدراسیون فوتبال به ادعای نصیرزاده

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۱۱۵

احمدرضا براتی به صحبت‌های هوشنگ نصیرزاده پیرامون اساسنامه فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، هوشنگ نصیرزاده، رئیس اسبق کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال ایران هفته گذشته با حضور در برنامه ورزش و مردم اعلام کرده بود فدراسیون فوتبال ایران اساسنامه کشور کویت را با حداقل تغییرات به فیفا ارسال کرده بود.

نصیرزاده گفته بود: "در سال 2017 وقتی فیفا از فدراسیون فوتبال ایران درخواست می‌کند تا پیش نویس اساسنامه را به صورت اصلاح شده برای آن‌ها بفرستد، فدراسیون فوتبال ایران اساسنامه فدراسیون فوتبال کویت را بر می‌دارد و با تغییر اسم، فدراسیون فوتبال کویت به ایران آن را برای فیفا می‌فرستد!"

احمدرضا براتی، رئیس کمیته تدوین و مقررات فدراسیون فوتبال امروز در واکنش به اظهارات نصیرزاده گفت:"کسی که خواب است با کسی که دچار تردید می‌شود، تفاوت دارد. عزیز محمدی پس از اینکه مدارک را دید چون تردید داشت، پس از یک روز بیدار شد و چیزی از ارزش او کم نمی‌شود. آنهایی که خودشان را به خواب زده‌اند، اگر مقابل آنها نیز اساسنامه را دانلود کنم و به آنها نشان بدهم، فرقی ندارد و من نمی‌توانم آنها را از خواب بیدار کنم. کار خطیر در خصوص اساسنامه درست بوده و من هم در هفته گذشته چند بار این مسئله با بخش بین الملل بررسی کرده‌ام. اگر این آقا حرفش درست است، چرا در رسانه‌ها این مسئله را اعلام کرد و چرا به وزارت ورزش، حراست وزارت ورزش، حراست فدراسیون فوتبال یا مبادی نظارتی اعلام نکرد؟ آن چیزی که گفتند نشر اکاذیب است که رسانه‌های بیگانه نیز از آن بهره‌برداری کردند و قابلیت پیگیر قانونی و قضایی را دارد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز