خبرگزاری کار ایران

چرا بازیکنان استقلال از مجیدی حمایت کردند؟

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۲۵۵

مدیرعامل استقلال ضمن حمایت از مجیدی تاکید کرد باشگاه استقلال هیچ التیماتومی به این مربی نداده است.

به گزارش ایلنا، بازیکنان استقلال که در دیدار‌های گذشته نتایج خوبی کسب نکرده‌اند، بعد از بروز شایعاتی در مورد احتمال جدایی فرهاد مجیدی در پایان فصل و یا بعد از بازی با تراکتور تصمیم گرفتند به طور دسته جمعی در حمایت از سرمربی تیم‌شان استوری بگذارند و از او حمایت کنند.

احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال هم ضمن حمایت از مجیدی تاکید کرد باشگاه استقلال هیچ التیماتومی به این مربی نداده است. با این حال، درست از زمانی که در فضای مجازی شایعه شد فرهاد در پایان فصل از استقلال می‌رود و جای خود را به یک مربی سرشناس دیگر می‌دهد، بازیکنان استقلال هم دقیقاً به همین دلیل تصمیم گرفتند از طریق گوشی‌های همراه خود از مجیدی حمایت کنند تا با این کار، راه را برای بازگشت مربی مورد اشاره ببندند!

البته فرهاد هم در ماجرای مسائل مالی طی ماه‌های گذشته همواره از شاگردانش حمایت کرده بود و حالا زمان آن رسید تا بازیکنان به حمایت از مجیدی مشغول شوند. باید دید این حمایت‌ها منجر به کسب نتیجه و حفظ فرهاد می‌شود یا شایعات درست از آب درمی‌آید و فصل آینده شاهد تغییر در کادرفنی آبی‌پوشان خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز