خبرگزاری کار ایران

سعادتمند: مذاکرات برای تمدید قراردادها را آغاز کرده‌ایم / موزه استقلال افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۱۴۹

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در گزارش عملکرد ماهیانه خود درباره موضوعات مختلف صحبت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در گزارش عملکرد ماهیانه خود خطاب به هوادران استقلال گفت: ما وظیفه داریم به صورت ماهانه گزارش عملکرد و مسائلی که مرتبط با باشگاه هست را به اطلاع شما برسانیم و چون شما را در باشگاه سهیم و شریک می‌دانیم، موظف هستیم که اطلاعات و فعالیت هایی که صورت گرفته یا می‌گیرد و بعضی از آن ها نتیجه بخش بوده است و بعضی از آن ها هم در شرف اجرا هست را هر ماه به شما اطلاع دهیم. امیدوارم روزی برسد که گزارش عملکرد ماهانه ما در راستای توسعه زیرساخت و افزایش سرمایه و فعالیت های بزرگ اقتصادی برای باشگاه بزرگ استقلال با مشارکت شما عزیزان باشد.

او افزود: من اینجا در درجه اول برای بازیکنان تیمم و خانواده عزیزشان آرزوی سلامتی میکنم. متاسفانه 13 نفر از بازیکنان ما تست کرونای مثبت داشتند و من برای آن ها آرزوی سلامتی میکنم و امیدوارم در سلامت کامل بتوانند به باشگاه کمک کنند. همانطور که  همه عزیزان میدانند، ما در شرایط خوبی نیستیم و کرونا در چند استان کشور به حالت قرمز درآمده است و اگر توجه کرده باشید، هر 9 دقیقه ما یکی از هم وطنان خود را از دست میدهیم. من در ابتدا ضمن آرزوی سلامتی برای همه عزیزان، استدعا میکنم همه موارد بهداشتی را رعایت کنیم مخصوصا ما که از خانه بیرون می آییم و خدمت خانواده می آییم، شست و شوی دست و استفاده از ماسک را نباید فراموش کنیم تا بتوانیم این ویروس خطرناک را ریشه کن کنیم.

وی اضافه کرد: اولین موردی که باید استحضار شما برسانم، با تلاشی که صورت گرفت، توانستیم بخشی از پرداختی های خود را به بازیکنان تیم، کادر فنی، سرپرست و کادر پزشکی انجام دهیم و 26 نفر از عزیزان مطالبات خود را دریافت کردند و مابقی هم تا فردا و نهایتا تا پنجشنبه بخشی از مطالبات خود را میگیرند و امیدوارم که ما در بحث قراردادها تعهدات خود را اجرایی کنیم تا تیم بزرگسال ما که ویترین باشگاه است بتواند با آرامش خاطر بیشتری به کارش ادامه دهد.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: بحثی که ما از هفته پیش آن را آغاز کردیم، گفت و گو و مذاکره اولیه با تعدادی از بهترین هایمان برای تمدید قراردادها بوده است که قطعا بعد از این دو هفته قرنطینه که بازیکنان ما باید استراحت کنند، مجددا تمدیدی های ما آغاز خواهد شد و ما تمام توان خود را خواهیم گذاشت که بتوانیم شاکله تیم را حفظ کنیم و بازیکنانی که کنار هم هستند و از سرمایه های استقلال هستند را برای فصل بعد حفظ کنیم.

وی افزود: در گزارش دومین ماه عملکرد خودم در 16 خرداد امسال عنوان کرده بودم ما گواهی بند «د» را برای کمپ مرحوم ناصر حجازی گرفتیم که از اداره کل مالکیت ها و داریی ها و سرمایه وزارت اقتصاد و دارایی دریافت شده است و خوشبختانه این را باید بگویم که ما در بخش کمپ حجازی، موافقت هیات وزیران برای واگذاری و صدور سند را در این یک ماه  گذشته نهایی کنیم و با یکی از سرمایه گذاران معتبر و چند سرمایه گذار دیگر تلاش می کنیم تا برای خاطر جمعی هواداران، کمپ حجازی به بازه زمانی یک سال و نیم تا 2 سال به یک کمپ استاندارد تبدیل کنیم، نقشه های این مساله تهیه شده است و ما پیگیر سند مالکیت برای باشگاه استقلال بودیم که این اتفاق هم در حال رخ دادن است. 

سعادتمند اضافه کرد: ما هم در بخش ورزشگاه مرغوب کار و کمپ ناصر حجازی پیگیری های لازم را انجام میدهیم. همچنین ما در خصوص استادیوم امام رضا که از طریق شهرداری محترم به ما واگذار شده است برای هم سویی با یکی از زمین هایی که متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران است، میخواهیم آن را به دارایی های باشگاه اضافه کنیم. به طور قطع استادیوم مرغوب کار و کمپ حجازی دارد مراحل پایانی خودش را طی میکند و این مساله میتواند ما را در افزایش سرمایه و ورود به بورس به ما کمک کند. در این سه ما گذشته فاز به فاز فعالیت ها انجام شده است. نقشه های UTM تهیه شده است. گواهی بند «د» گرفته شده است و مصوبه هیات وزیران و حتی صورت جلسه تغییر و تحول مرغوب کار برای صدور سند به اداره کل ثبت و اسناد استان تهران ارسال شده است. چون ما دارایی خود را افزایش میدهیم، این مساله میتواند باشگاه را برای سرمایه گذاری اقتصادی کلان دیگر و مشارکت بنگاه های اقتصادی به ما کمک کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال بیان کرد: ما حدود دو هفته پیش یک جلسه بسیار خوب با یکی از مدیران ارشد یک مجموعه هلدینگ اقتصادی برگزار کردیم و قرار شد که در فضاهای مشترک بتوانیم اقدامات خوبی برای باشگاه و شرکت مقابل انجام دهیم. یکی از موضوعاتی که به تصویب رسید و پیش نویس آن تهیه شده است و فکر میکنم تا دو روز آینده به تفاهم نامه اش امضا شود، بحث راه اندازی قطعی موزه استقلال در یکی از بهترین نقاط شهر تهران است که من در گزارش بعدی اطلاع  میدهم. دوستان به من میگویند تاریخ ندهید اما من تاریخ را میگویم چون خودم را موظف میکنم کاری که انجام میدهم توسط خودم و همکاران خودم و زیرمجموعه باشگاه، با تلاش بیشتر و سرعت بیشتر نهایی شود. 

او افزود: تلاش ما این است در  گزارش بعدی بتوانیم این موزه را که تالار افتخارات باشگاه است را ارائه دهیم و در این موزه بنا داریم مراسم های زیادی را در آنجا برگزار کنیم. مراسم هایی که مربوط به بازیکنان ما در رده های مختلف در تیم بزرگسالان است. حتی در بخش واگذاری به خیلی از مراسم هایی که هواداران ما میخواهند برگزار کنند، میتوانیم این فرصت را بدهیم. امیدوارم این وضعیت  کرونا از کشور خارج شود تا این موزه را چه در بخش فرهنگی و اقتصادی و چه در بخش ورود هوادار به موزه، در بهترین نقطه تهران و در مجلل ترین ساختمان های تهران راه اندازی کنیم. اتفاقات اولیه و مذاکرات نهایی با مدیران ارشد و پیش نویس تفاهم نامه آماده شده است و امیدوارم تا شنبه بتوانیم این قرارداد را نهایی کنیم و شروع به  چیدمان و طراحی این موزه کنیم.

سعادتمند در ادامه گفت: موضوع بعدی قرارداد باشگاه استقلال با چندین شرکت بزرگ اقتصادی است. اگر چه ما در شرایط اقتصادی خوبی قرار نداریم اما با تلاش دوستانم در بخش معاونت اقتصادی و دیگر دوستان باشگاه، توانستیم جلسات بسیار خوبی با مدیران اول شرکت‌های بزرگ اقتصادی کشور داشتیم که پیش نویس قرارداد در این چند مذاکره آماده شده است و این قراردادها می‌تواند کمک بسیار شایانی به استقلال  کند که ما درآمد آن را در بخش های مختلف به ویژه در رده های پایه و توسعه های زیرساخت خود هزینه خواهیم کرد. فکر میکنم این قراردادها نقطه عطفی برای آینده استقلال باشد. 

او ادامه داد: امیدوارم با نظارت دستگاه های نظارتی و حمایت هواداران این قرارداد ها بتواند کمک بسیار بزرگی برای تامین منابع باشگاه استقلال کند. رونمایی از این قراردادها به زودی صورت می‌گیرد و می‌تواند برای باشگاه مثمرثمر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز