خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته بیست و سوم؛ درخشش تراکتوری‌ها و پیکانی‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۲۶۴

رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر به جز دو بازی لغو شده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر هم با انجام 6 دیدار در دو روز گذشته پیگیری شد و تیم‌ها با نتایجی که رقم زدند تغییراتی در جدول رده‌بندی اعمال کردند. در این میان مثل هر هفته برخی از بازیکنان با درخشش در ترکیب تیم خود توانستند تاثیرگذار بوده و عملکرد مثبتی ارائه دهند که تیمی منتخب از این نفرات تشکیل دادیم.

نکته: این تیم با توجه به 6 بازی انجام شده تشکیل شده و دیدارهای نساجی - فولاد و پارس جم - استقلال به زمان دیگری موکول شده و برگزار نشدند.

 

دروازه‌بان: حامد فلاح‌زاده (سایپا)

گلر سایپا روز درخشانی در دیدار با سپاهان داشت و بارها با واکنش‌های به موقع خودش مانع فرو ریختن دروازه نارنجی‌پوشان شد تا نقش اصلی را در کسب یک امتیاز ارزمشند تیمش در بازی مهم هفته بیست و سوم داشته باشد. فلاح‌زاده 3 سوپر سیو داشت و چند بار با واکنش‌های به موقع مانع مهاجمان سپاهان شد. درویشوند از شاهین و دریس از صنعت نفت هم روز خوبی داشتند ولی نتوانستند مانع شکست تیمشان شوند.

 

مدافع راست: حسن جعفری (شهر خودرو)

پس از حواشی زیادی که بابت انتقالش از نساجی به شهر خودرو پشت سر گذاشت حالا در ترکیب تیم مشهدی به خوبی جا افتاده و تبدیل به یک مهره ارزشمند شده است. جعفری در دیدار مقابل گل‌گهر علاوه بر اینکه عملکرد دفاعی کم نقصی داشت، در نفوذ هم خوب عمل کرد و گل 3 امتیازی بازی هم روی پاس خوب او به سیف‌اللهی به ثبت رسید.

 

مدافع میانی: شجاع خلیل‌زاده (پرسپولیس)

پرسپولیس بر خلاف انتظارها روز راحتی مقابل شاهین نداشت و شاگردان مهرداد کیانی توانستند حسابی تیم صدرنشین جدول را آزار دهند و به نوعی می‌شود گفت تجربه بالای بازیکنان پرسپولیس برای کسب 3 امتیاز به کمک این تیم آمد. شجاع خلیل‌زاده در این بازی ستون اصلی خط دفاع سرخپوشان بود و بارها با جایگیری‌های خوب خودش مانع از فشار به دروازه رادوشوویچ شد و نمره قبولی از این بازی گرفت.

 

مدافع میانی: خالد شفیعی (سایپا)

اگرچه در بازی با سایپا موقعیت‌های زیادی روی دروازه نارنجی پوشان ایجاد شد و فلاح‌زاده به زحمت توانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد ولی از نقش پررنگ خالد شفیعی هم در این کلین شیت نباید عبور کرد. سایپا در نیم فصل نخست از کمبود تجربه در بازیکنان خط دفاعی خودش بارها ضربه خورد ولی با آمدن شفیعی به نظر می‌رسد این نقیصه تا حد زیادی برطرف شده است. خالد بعد از عملکرد قابل قبولش در بازی با استقلال حالا مقابل سپاهان هم نقش مثبتی برای تیمش داشت و تعداد زیادی از توپ‌های بلند ارسالی توسط او برگشت داده شد.

 

مدافع راست: میثم تیموری (تراکتور)

پس از نتیجه غیر منتظره تراکتور مقابل نساجی در هفته گذشته و فشارهایی که روی این تیم بود، شاگردان الهامی مقابل صنعت نفت نمایش خوبی داشتند و یکی از خوب‌های تراکتور در این دیدار میثم تیموری بود. تیموری چند قطع توپ در طول 90 دقیقه داشت و در نفوذها هم خوب عمل کرد و زوج موفقی با احسان حاج‌صفی در جناح چپ تشکیل داده است.

 

هافبک دفاعی: مهدی کیانی (سپاهان)

در روزی که سپاهان به تساوی نه چندان قابل قبول مقابل سایپا تن داد این تیم هیچ فشاری روی دروازه خودش نداشت و این به دلیل نمایش کم نقص مهدی کیانی بود که به خوبی منطقه جلوی خط دفاع را پوشش داد و با تکل‌های به موقع توانست توپ ربایی کرده و برای طلایی پوشان حمله طراحی کند. بازی خوب کیانی مقابل سایپا با عدم موفقیت مهاجمان در گلزنی به نتیجه نرسید.

 

هافبک میانی: اکبر صادقی (شهر خودرو)

یک پاس کلیدی که با بدشانسی منجر به گل نشد و یک شوت در چهارچوب به اضافه دقت پاس 94 درصدی صادقی را به بهترین بازیکن دیدار گل گهر - شهر خودرو تبدیل کرد. صادقی این روزها ستاره تیم شهر خودرو است و با عملکرد درخشانش اجازه نداده روند خوب این تیم مختل شود و در جمع برترین‌های هفته قرار می‌گیرد.

 

هافبک هجومی: احسان حاج صفی (تراکتور)

اگر تراکتور در این بازی پیروز نمی‌شد اوضاع بدی پیدا می‌کرد و فشار انتقاداتی که بعد از شکست مقابل نساجی به این تیم وارد شد چند برابر می‌شد و 2 گل تماشایی احسان حاج صفی بود که 3 امتیاز ارزشمند برای شاگردان الهامی به همراه داشت. اگر چه تراکتور عملکرد خوبی داشت ولی تمام حملات این تیم توسط محمد دریس دفع شد و فقط این حاج صفی بود که توانست قفل دروازه نفتی‌ها را بشکند.

 

وینگر: مهدی ترابی (پرسپولیس)

بار دیگر ترابی ناجی سرخپوشان تهرانی شد. در روزی که پرسپولیس عملکردی پایین‌تر از حد انتظار داشت، وینگر این تیم با گل 3 امتیازی خودش توانست ناجی تیم شود. این چندمین باری است که ترابی به تنهایی در روز بد پرسپولیس برای تیمش 3 امتیاز می‌خرد و بی‌راه نیست اگر او را چهره اول قهرمانی احتمالی تیم در لیگ نوزدهم بدانیم.

 

وینگر: فراز امامعلی (پیکان)

عملکرد درخشانی مقابل ذوب آهن داشت و مزد بازی خوبش را هم با 2 گلی که به ثمر رساند گرفت و نقش اصلی برتری پر گل شاگردان ویسی در هفته بیست و سوم را ایفا کرد. امامعلی به جز 2 گل زده، 2 تکل موفق و 8 توپگیری موفق از جلوی زمین داشت که نشان از موفقیتش در پرس از جلو است و همچنین 2 خطا به حریف تحمیل کرد.

 

مهاجم: شهریار مغانلو (پیکان)

هفته بیست و سوم لیگ برتر در مجموع هفته کم گلی بود و روز کم فروغ مهاجمان تیم‌ها بود و اکثرا در امر گلزنی ناکام بودند و در این میان مغانلو،‌ آقای گل لیگ برتر که حالا با 12 گل به تنهایی در صدر جدول گلزنان جا خوش کرده است در دومین بازی متوالی برای تیمش گلزنی کرد تا آمادگی بالای خودش را به رخ بکشد.

 

تیم منتخب هفته بیست و سوم؛ درخشش تراکتوری‌ها و پیکانی‌ها

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز