خبرگزاری کار ایران

فکری: خوشحالم به شهر و تیم خودم برگشتم/ در مورد کرونا تابع تصمیم مسئولان هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۵۷۲

سرمربی نساجی در مورد تقابل تیمش با فولاد خوزستان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، فکری در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد در ابتدای صحبت هایش گفت: خیلی خوشحالم بعد از چند سال به نساجی و شهر خودم برگشتم. جای خوشحالی دارد و تبریک بگویم مجدد به مردم این شهر، تیم و مازندران که حقش است در لیگ برتر تیم داشته باشد. امیدوارم با تلاش همه مجموعه شهری و استانی این تیم قوی و قدرتمند ظاهر شود و کسب اعتبار کند برای شهر و استان مان.

وی درباره دیدار با فولاد خوزستان گفت: برای این بازی الحمدالله تمرینات خوبی را بعد از بازی تراکتور داشتیم. بعد از پیروزی روحیه خوبی بین بازیکنان وجود دارد. ما تذکر لازم را به بچه ها دادیم تا غرور کاذب نداشته باشند و خود را کاملا این بازی کنند. تمام مسائل تمرینی را کاملا رعایت کنند تا برابر فولاد بازی خوبی را ارائه دهیم. نتیجه بازی مهم است و ما بچه ها را آماده این بازی کنیم. اینکه بعد از بازی حسرت نخورند که تمام انرژی خود را نگذاشته باشند. اینکه هر نتیجه ای رقم بخورد باید بچه ها با تمام تمرکز و توان حاضر شوند و مردم خوب مازندران و هواداران راضی باشند.

فکری در پاسخ به اینکه تست مثبت برخی تیم ها و برگزاری و عدم برگزاری مسابقات نیز گفت: ما هم در جلسات تمرینی تمام تلاش خود را کردیم تا مشکلی برای بازیکنان و مجموعه تیم به وجود نیاید. ما تابع فدراسیون و سازمان لیگ هستیم. برای بازی فردا خودمان را آماده کرده ایم ولی با توجه به اتفاقاتی که به وجود آمده سازمان لیگ باید تصمیم بگیرد. اگر قرار به تعطیلی است باید کامل تعطیل شود. اینکه فقط بازی فردا تعطیل شود نه ویروس کرونا تمام می شود و نه بازیکنانی که آسیب دیدند بابت این ویروس به این زودی شرایط بازگشت را خواهند داشت. یا تصمیم بگیرند کاملا تعطیل کنند یا اینکه شرایط ادامه را فراهم آورند. ما فرصت دیگری برای فصل آینده نداریم و تیم و مربیان را از بلاتکلیفی خارج کنند. ما اگر برویم بدنسازی و ... بلاتکلیف بمانیم باعث خستگی و آسیب دیدگی می شود و امیدوارم سازمان لیگ تصمی خوبی بگیرند و همه شرایط را بدانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز