خبرگزاری کار ایران

زمان نشست خبری سرمربیان در هفته بیست و سوم اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۷۰۰

زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان در هفته بیست و سوم لیگ برتر اعلام شد

​به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان در هفته بیست و سوم لیگ برتر به صورت آنلاین(غیرحضوری) که پیش از این به مدیران رسانه  باشگاه ها و نمایندگان رسانه ها آموزش داده شد برگزار می شود.

  زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان در هفته بیست و سوم لیگ برتر به شرح زیر است:

جمعه ۱۳ تیر ۱۳۹۹

ساعت ۱۳ یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر به دلیل محدودیت پرواز از بوشهر به تهران در شرایط کرونا امکان حضور در نشست روز جمعه را ندارد و خبرنگاران می توانند سوالات خود را در خصوص این مسابقه در کانال مربوط  به سازمان لیگ بپرسند و پاسخ ها با  فایل صوتی سرمربی در همان کانال منتشر می شود.

شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹

ساعت ۱۴ ابراهیم صادقی سرمربی سایپا

سرمربی تیم سپاهان به دلیل محدودیت پرواز از اصفهان  به تهران در شرایط کرونا امکان حضور در نشست روز شنبه را ندارد و خبرنگاران می توانند سوالات خود را در خصوص این مسابقه در کانال مربوط  به سازمان لیگ بپرسند و پاسخ ها با  فایل صوتی سرمربی در همان کانال منتشر می شود.

مسابقات هفته بیست و سوم در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز