خبرگزاری کار ایران

شرایط نامشخص جام حذفی فوتبال ایران؛ حذف وقت اضافه، تعیین قهرمان با پنالتی

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۱۳۲

در مورد محل برگزاری بازی فینال جام حذفی هم تردیدهایی وجود دارد.

به گزارش ایلنا، در حالی که تمام نگاه‌ها به مسابقات لیگ برتر است، انگار همه یادشان رفته که جام حذفی هم نیمه‌کاره مانده و باید تکلیفش روشن شود. این مسابقات به مرحله نیمه‌نهایی رسیده، اما یک بازی از مرحله یک‌چهارم نهایی بین سپاهان و استقلال باقی مانده است. برنده این مسابقه به جمع سه تیم دیگر یعنی پرسپولیس، تراکتور و نفت مسجدسلیمان می‌پیوندد و از آنجا به بعد باید نیمه‌نهایی برگزار شود. منتها این وسط هیچ اطلاعاتی در مورد این مسابقات منتشر نشده است. مثلا کسی تاریخ این بازی‌ها را نمی‌داند و روشن نیست که آیا جام حذفی در خلال لیگ برگزار می‌شود یا به بعد از پایان این رقابت‌ها موکول خواهد شد؟

همچنین در مورد محل برگزاری بازی فینال جام حذفی هم تردیدهایی وجود دارد. ماه‌ها پیش اعلام شده بود امسال استادیوم پارس شیراز محل برگزاری مسابقه نهایی خواهد بود، اما بعد از این همه سکوت و وقفه، اصلا روشن نیست که این ورزشگاه تازه تاسیس شرایط میزبانی بازی را دارد یا نه.

از اینها که بگذریم در قبال قوانین جام حذفی هم سکوت شده است. به عنوان مثال در کوپا ایتالیا به خاطر شرایط خاص کرونایی شاهد حذف وقت‌های اضافی بودیم؛ به همین دلیل هم بازی فینال بین یوونتوس و ناپولی بعد از تساوی در نود دقیقه بلافاصله به ضربات پنالتی کشیده شد. در این شرایط سکوت و عدم تعیین تکلیف این جزییات توسط سازمان لیگ، شائبه جدی نبودن برگزاری جام حذفی را تقویت کرده است. شاید هم دوستان منتظرند ابتدا مسابقات لیگ از سر گرفته شود و شرایط را ببینند تا بعد در مورد برگزاری جام حذفی تصمیم بگیرند. آنچه مسلما است اینکه در صورت برگزاری مسابقات لیگ، جام حذفی هم حتما باید ادامه پیدا کند، وگرنه تیم‌هایی که ذینفع بودند –مخصوصا تراکتور- به شدت به لغو این مسابقات معترض خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز