خبرگزاری کار ایران

دومینو مصدومیت استقلال: دوری 4 هفته‌ای یزدانی!

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۵۹۲

مدافع تیم استقلال تهران به علت مصدومیت دست کم برای 4 هفته دور از میادین دور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر تیم استقلال با سایپا رو به رو شد و با نتیجه یک بر یک به تساوی رضایت داد. در جریان این دیدار استقلال 4 تعویض انجام داد و یکی از آنها غیرفنی بود.

فرهاد مجیدی در نیمه دوم دیدار برابر نارنجی پوشان تشخیص داد سیاوش یزدانی به علت آسیب دیدگی باید از ترکیب خارج شود به همین علت او در دقیقه 84 از زمین بیرون آمد و محمد بلبلی به ترکیب آبی‌ها اضافه شد.

شمایل یزدانی هنگام خروج از ترکیب و لحظات پایانی که این بازیکن در بازی حضور داشت نشان می‌داد آسیب دیدگی سبب شده است تا با تشخیص کادرفنی او به بازی ادامه ندهد و با یکی از نیمکت نشینان تعویض شود.

در پایان بازی استقلال، تشخیص اولیه کادر پزشکی نشان می‌دهد یزدانی دچار کشیدگی همسترینگ شده است که می‌تواند این بازیکن را بین 2 تا 4 هفته دست کم از میادین دور نگه دارد؛ این خبر یکی از نگران کننده‌ترین اخبار طی هفته‌های گذشته برای طرفداران استقلال بوده است.

یزدانی قرار است فردا به صورت دقیق مورد آزمایش قرار بگیرد و جواب تست MRI نشان می‌دهد که او چه اندازه غایب است و در مسابقات هفته‌های آتی حضور نداشته باشد. اگر تشخیص اولیه درست باشد به احتمال فراوان یزدانی در قدم اول بازی بعدی برابر تراکتور در هفته بیست و سوم را از دست می‌دهد.

مدافع استقلال در صورتی به علت آسیب دیدگی باید برای مدتی از ترکیب خارج شود که پیش از این هم به دلیل مصدومیت همسترینگ چند هفته از میادین دور بود. البته مصدومیت تکراری یزدانی از ناحیه قبلی نیست و او از ناحیه جدیدی دچار این اتفاق شده است.

در حال حاضر مرتضی تبریزی و رضا آذری دو بازیکن از استقلال هستند که به علت پارگی رباط صلیبی برای هفته‌ها از میادین دور هستند. در بازی گذشته امیرارسلان مطهری آسیب دید و برای چهار هفته از میادین دور است. همینطور داریوش شجاعیان و محسن کریمی هم که برای مدتی از ترکیب دور بودند به تازگی از کمند مصدومیت رها شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز