خبرگزاری کار ایران

محمدرضا خلعتبری در گفتگو با ایلنا:

هواداران بدانند که به من گفتند از پرسپولیس برو/ از کجا 400هزار دلار می‌آوردم و به عجمان می‌دادم؟/ دوست داشتم در پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنم

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۳۶۱

هافبک باتجربه شهر خودرو از شرایط خود پیش از دیدار با ذوب‌آهن گفت.

محمدرضا خلعتبری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص آخرین وضعیت خود پیش از بازی با ذوب آهن اصفهان گفت: خداروشکر مشکل خاصی نبود و  مصدومیتم برطرف شده است و با تیم در حال تمرین کردن هستم و مشکلی برای بازی کردن مقابل ذوب‌‌آهن نخواهم داشت.

وی در ادامه در خصوص وضعیت شهرخودرو پیش از دیدار با ذوب‌آهن گفت: تیم در شرایطی خوبی به سر می‌برد، ما تنها دو بای دوستانه داشتیم و متاسفانه آن طور که لازم بود نشد تا در دیدارهای تدارکاتی حاضر شویم و به سطح آمادگی و هماهنگی لازم خود برسیم. اما به هر حال برای از سرگیری مسابقات لیگ برتر آماده هستیم. ذوب آهن نیز بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد. انشاالله که بتوانیم فردا یک بازی مورد قبول مقابل این تیم انجام دهیم و با پیروزی از زمین مسابقه خارج شویم.

خلعتبری در خصوص رویاروی با تیم سابق خود بیان کرد: به هر حال من 5 سال از بهترین دوران خود را در ذوب‌آهن بازی کردم، با این تیم قهرمان جام حذفی و نایب قهرمان لیگ شدم و در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور یافتم و خاطر خوشی را در این تیم پشت سر گذاشتم. همیشه خود را مدیون این باشگاه می‌دانم، اما به هر حال من اکنون بازیکن شهرخودرو هستم و امیدوار هستم یکی از بهترین بازی‌های خود را فردا برای این تیم انجام دهم.

هافبک شهر خودرو در مورد نظر خود درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: دیگر بحث موافق بودن و مخالف بودن گذشته است و مسابقات لیگ برتر شروع شده است. از همان ابتدا گفتم شرایط برگزاری مسابقات مساعد نیست و حالا نیز همین را می‌گویم. تابع باشگاه هستیم طبق قراردادی که داریم موظف هستیم تا برای شهرخودرو بازی کنیم و با توجه به دستور مراجه ذی ربط بازی‌ها باید برگزار شود. اما به هر حال ما هنوز هم بر سر موضع خود هستیم، خیلی ها گفتند چون شهرخودرو خصوصی است و آقای حمیداوی نمی‌خواهد پول بازیکنان را بدهد مخالف برگزاری لیگ هستند، این درحالی است که تمام بازیکنان ما 80 درصد از باشگاه دریافتی داشته‌اند که باید از همین جا از آقای حمیداوی و مدیران تیم بخاطر پایبندی به تعهداتشان تشکر کنم. تاکید می‌کنم خود مخالف برگزاری لیگ هستم ولی از آنجایی که به ما دستور داده‌اند مسابقات برگزار گردد ما موظف هستیم به بهترین شکل این مسابقات را پیگیری کنیم چرا که ما شانس کسب سهیمه لیگ قهرمانان آسیا در فصل بعد را داریم. تنها مخالفت ما برای برگزاری لیگ حفظ سلامتی بازیکنان و اعضای کادر فنی بوده است.

هافبک سابق تیم ملی در خصوص اینکه اگر لیگ نیمه کار می‌ماند شاید شهرخودرو سهیمه لیگ قهرمانان را کسب نمی‌کرد گفت: برای من سلامتی بازیکنان، اعضای کادر فنی، خبرنگاران و سایر عوامل اجرایی مهم است تا کسب سهیمه لیگ قهرمانان و قهرمانی لیگ. من در آسیا بازی کردم تا فینال لیگ قهرمانان رفته‌ام، تجربه بازی در بسیاری از میادین را دارم و مشکلی برای بازی کردن ندارم، شغل ما فوتبال است و علاقه‌ داریم تا فوتبال بازی کنیم و بازی‌ها برگزار شود، وضعیت جدول نیز به صورتی است که ما می‌توانیم با یک بازی به رتبه دوم جدول صعود کنیم برای همین ما با تمام وجود بازی میکنیم تنها حرف ما حفظ سلامتی بازیکنان و عوامل اجرایی است.

وی ادامه داد: در فرانسه و بلژیک وقتی مسابقات را نیمه کاره تمام کردند قهرمان را اعلام کردند. با توجه به وضعیت پرسپولیس اگر لیگ را تعطیل می‌کردند حق پرسپولیس بود تا به عنوان قهرمان لیگ اعلام شود. من این را گفتم و همان زمان خیلی‌ها نسبت به این حرفم واکنش نشان دادند. درست است اگر مسابقات برگزار شود ما نیز همچون پرسپولیس شانس قهرمانی داریم، سالی که من با سپاهان قهرمان لیگ شدم ما 7 امتیاز با نفت و تراکتور فاصله داشتیم اما انتهای فصل ما قهرمان شدیم. اما من هنوز سر حرف خود هستم اگر مسابقات تعطیل می‌شد این حق پرسپولیس بود تا به عنوان قهرمان مسابقات معرفی شود. الان دوست دارم مسابقات برگزار شود تا هم تکلیف قهرمان مشخص شود هم سهیمه و هم تکلیف تیمهای سقوط کننده.

هافبک با سابقه فوتبال ایران در خصوص بازنشستگی خود گفت: با توجه به شرایطی که اکنون دارم فعلا قصد خداحافظی ندارم و تا زمانی که از نظر بدنی بتوانم بازی کنم و شرایط محیا باشد دوست دارم با تمام وجودم در مستطیل سبز حضور داشته باشم و بازی کردن لذت ببرم. اما اکنون در مشهد هستم. جایی که فوتبالم را برای سربازی از آنجا شروع کردم. کسی چه می‌داند شاید روزی در همین مشهد از فوتبال خداحافظی کردم.

وی درباره دوران حضور کوتاه مدتش در پرسپولیس گفت: تنها یک نیم فصل در پرسپولیس حضور داشتم که یکی از شیرین‌ترین و بهترین دوران من بود. ولی متاسفانه برخی از افراد چون آقای سیاسی و رئیس هیات مدیر نگذاشتند تا در پرسپولیس بمانم در قرارداد من دخالت کردند و هر کاری می‌شد انجام دادند تا بروم. در نهایت با ناراحتی از پرسپولیس جدا شدم و همه هواداران پرسپولیس باید بدانند آقایان نگذاشتند تا در جایی که دوست داشتم بمانم. 

وی ادامه دارد: ایشان صحبت‌های را مطرح می‌کردند که اصلا با عقل جور در نمی‌آمد. به من گفتند پول‌های که از فصل قبل آقای رویانیان به تو بدهکار هست را نخواهیم داد. قرارداد سال بعد تو نیز جوری است که ما نمی‌توانیم به تو پولی بدهیم و پول عجمان را نیز خودت باید بدهی. آقای سیاسی به طور غیر مستقیم به من گفت از پرسپولیس برو. من حتی سر تمرین به آقایی دایی نیز گفتم دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما گفتند خودت باید بدهی عجمان را پرداخت کنی. چطور می‌توانستم 400 هزار دلار این تیم را بدهم؟ تصمیمات مغرضانه آقایان باعث شد از تیم محبوبم جدا شوم در حالی که من در همان فصل برای پرسپولیس 5 گل سه امتیازی زدم. نگذاشتند در پرسولیس بمانم و به این شکل سرنوشت و زندگی حرفه‌ای من به طور کامل تغییر کرد.

 

گفتگو: محمدرضا قاسمی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز