خبرگزاری کار ایران

سعید آذری: ستاره بازی با استقلال تیم فولاد بود/ پاتوسی همچنان بازیکن ماست

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۲۳۲

سعید آذری در خصوص وضعیت نامشخص پاتوسی توضیح داد.

به گزارش ایلنا، ظهر امروز سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان و  عضو سابق هیات رئیسهفدراسیون فوتبال در ساختمان فدارسیون فوتبال حاضر شد.

سعید آذری در خصوص وضعیت پاتوسی گفت: ما تاکنون سه برای برای پاتوسی بلیط گرفته‌ایم، بلیط روی سیستم قابل مشاهده است ولی هنگامی که  می‌خواهیم بلیط را به طور فیزیکی تهیه نمایم این امکان وجود ندارد یا خط هوایی به کل پرواز را کنسل می‌کند. ما پیش از بازی با استقلال هماهنگی لازمه را با رابط خود در آدیسا بابا انجام داده بودیم تا پاتوسی  ابتدا راهی امارات شود اما متاسفانه این ارتباط قطع شد.

وی در ادامه در خصوص اینکه عدم حضور پاتوسی در بازی با استقلال احساس نشد گفت: هنگامی که شما یک مجموعه را تربیت می‌کنید وقتی یک مربی در گرمای شدید اهواز صبح تا شب تمرکز خود را روی تمرینات تیم و بازیکنان می‌گذارد، درست است که فوتبال را ستاره‌ها بازی می‌کنند، اما سایر بازیکنان کاری می‌کنند تا ستاره‌ها در بازی به خوبی وظایف خود را انجام دهند، من دست تک تک بازیکنان را بخاطر بازی زیبایی که مقابل استقلال انجام دادند می‌بوسم و از آنها تشکر می‌کنم. پاتوسی بازیکن بزرگی است و هر زمان که بازگردد بازیکن ماست و ما به او احترام میگذاریم اما ستاره بازی مقابل استقلال کسی نبود جز تیم فولاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز