خبرگزاری کار ایران

برچسب 5 میلیون دلاری روی بازیکنان استقلال!

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۶۱۸

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران شرط عجیبی را برای فروش بازیکنان این تیم مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، با فرا رسیدن هفته‌های پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال و آغاز نقل و انتقالات تابستانی یکی از نگرانی‌های عمده طرفداران استقلال تهران از دست دادن بازیکنان با ارزش این تیم بوده است.

احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران به هواداران این تیم قول داد که هیچ یکی از بازیکنان این تیم فروشی نیستند. سعادتمند همینطور اعلام کرد بازیکنی مانند مهدی قایدی پیشنهاد 2 میلیون دلاری داشته است اما این باشگاه درخواست 5 میلیون دلاری را مطرح کرده تا مانع از جدایی این مهاجم جوان شود.

سعادتمند در این خصوص اظهار داشت:" نه قائدی و نه هیچ بازیکن دیگری فروشی نیستند و می‌خواهیم برای فصل بعد محکم‌تر و قوی‌تر عمل کنیم. کسی از تیم ما نمی‌رود و بازیکنی را ارزان نمی‌فروشیم. می‌گویند قائدی پیشنهاد ۸۰۰ هزار دلاری دارد اما ما برای قائدی پیشنهاد دو میلیون دلاری دریافت کردیم. این را می‌گویم که قائدی را با کمتر از پنج میلیون دلار نمی‌فروشیم. در این زمینه مدیرعامل، هیات مدیره، بازیکن و مدیر برنامه‌های و باید نظر بدهند اما ما بازیکنی را ارزان نمی‌فروشیم و در واقع سنگ بزرگ می‌اندازیم. تاکید می‌کنم زیر ۵ میلیون دلار بازیکنی را نمی‌فروشیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز