خبرگزاری کار ایران

مذاکره با مربیان بزرگ نیاز به آدم‌های بزرگ دارد

مرفاوی: نباید فقط به این فکر کنیم که تحت هر شرایطی لیگ تمام شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۰۴۸

مدیرفنی تیم نساجی در خصوص شروع دوباره لیگ برتر توضیحاتی را ارائه کرد.

صمد مرفاوی مدیرفنی تیم نساجی در گفت وگو با ایلنا در واکنش به شکایت ویلموتس از فدراسیون فوتبال اظهارداشت: فدراسیون فوتبال ایران همیشه کارهایی انجام می‌دهند که روی اصول و منطق نیست و همیشه برای قرارداد بستن با مربیان خارجی در موضع ضعف قرار داریم که انگار آن‌ها بالا هستند و ما پایین. 

وی ادامه داد:برای قرارداد بستن باید وقت صرف کرد و اصول حرفه‌ای را رعایت کرد، اعتقاد من این است که تصمیم‌گیرندگان فوتبال نباید آماتور باشند. مذاکره با مربیان بزرگ نیاز به آدم‌های بزرگ دارد.

 مرفاوی در ادامه در مورد نحوه بستن قرارداد گفت: نحوه قرارداد بستن مهم است. برای هر مذاکره اصولی وجود دارد و ما نباید این‌قدر خودمان را برابر مربیان خارجی کوچک کنیم. 

مدیرفنی تیم نساجی خاطرنشان کرد:مابعد از رفتن کی‌روش گزینه‌ای را انتخاب کردیم که چندان درگذشته موفق نبود و می‌توانستیم انتخاب‌های بهتری انجام دهیم.

وی درباره شروع مسابقات لیگ برتر گفت: مدتی پیش پروتکلی به تیم‌ها دادند، ولی خیلی از تیم‌ها نمی‌توانند این پروتکل را رعایت کنند، چون هزینه‌بر است. خیلی از باشگاه‌ها برای هزینه‌های خودشان هم مشکل‌دارند و ما نباید فقط به این فکر کنیم که تحت هر شرایطی لیگ تمام شود. خیلی چیزها باید بررسی شود، ولی متأسفانه فوتبال ما امکانات لازم را ندارد تا برای شروع بازی‌ها نگرانی نداشته باشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز