خبرگزاری کار ایران

اقدامات سخت‌گیرانه لیگ برتر برای از سرگیری رقابت‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۹۵۱

مسابقات لیگ جزیره فردا با بازی شفیلد یونایتد و استون ویلا از سرگرفته می‌شود.

به گزارش ایلنا، مسابقات لیگ جزیره بعد از تعطیلی 3 ماهه فردا با دیدار استون ویلا و شفیلد یونایتد دوباره از سر گرفته می‌شود.

به گفته SKY  اتحادیه فوتبال انگلیس برای از سرگیری این مسابقات قوانین سخت‌گیرانه‌ای را وضع نموده است، طبق این پروتکل‌ها تنها ۳۰۰ نفر اجازه ورود به ورزشگاه محل برگزاری رقابت‌ها را خواهند داشت.

هر یک از ورزشگاه‌های میزبان به دو بخش سبز و قرمز تقسیم می‌شوند. بخش قرمز مربوط به تونل و زمین بازی می‌شود و تنها افرادی می‌توانند در این بخش‌ها حضور داشته باشند که در ۵ روز گذشته تست کرونا را پشت سر گذاشته باشند. با این وجود نهایتا ۱۱۰ نفر می‌توانند در بخش‌های قرمز ورزشگاه حضور پیدا کنند.

 بازیکنان و اعضای تیم‌ها پیش از ترک محل اقامت و حضور در ورزشگاه، باید اقدامات و آزمایش‌های لازم کرونا را پشت سر بگذارند و هر گونه وجود علائم بیماری را اطلاع دهند. همچنین اعضای باشگاه‌ها در زمان حضور در اتوبوس هم باید فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

تیم‌ها پس از حضور در ورزشگاه در مسیرهای ضدعفونی شده به سمت رختکن‌ها هدایت می‌شوند و از باشگاه‌ها خواسته شده تا برای رعایت فاصله اجتماعی، از چند رختکن استفاده کنند.

 بازیکنان و داورها با فاصله از یکدیگر وارد زمین خواهند شد و می‌بایست از هرگونه دست دادن و دور هم جمع شدن خودداری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز