خبرگزاری کار ایران

تارتار: وزارت صمت به دنبال قهرمانی تیم‌هایش است ولی وزارت نفت به دنبال واگذاری

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۴۹۳

سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد

به گزارش ایلنا، عصر امروز دو تیم نفتی پارس جنوبی جم و نفت مسجد سلیمان به مصاف هم رفتند و این تلاقی فرصتی در اختیار خبرنگاران قرار دارد که در شرایطی که دو مربی در کنار یکدیگر در حال حرف زدن از مشکلاتشان بودند، از حال و روز دو تیم بپرسند.

شروع سوالات با مهدی تارتار سرمربی نفت مسجد سلیمان بود. او با گلایه از شرایط موجود اینطور حرف هایش را آغاز کرد:« واقعا این از شانس بد من و آقای افاضلی است که نصف انرژی مان را صرف امکانات کم کنیم. کار فنی را رها کرده ایم تا کار جمع شود. از مسئولان و وزیر محترم نفت خواهش می کنم به این سه تیم رسیدگی شود. من نفت آبادان را هم اضافه می کنم. این سه تیم مال شرکت نفت است. انتظار می رود که مثل بچه هایشان از این تیم ها نگهداری کنند و واگذارشان نکنند تا سرنوشت نفت تهران تکرار شود. این سه تیم تازه هوادار دارند. به خصوص مسجد سلیمان شهری است که مردمش چیزی به غیر از این تیم ندارند.»

او ادامه داد: « وزارت صمت (وزارت صنعت، معدن و تجارت) تیم های را برای قهرمانی می بندد و وزارت نفت برای واگذاری کار می کند. این تناقض است و امیدواریم مسئولی پیدا شود و به صورت واضح در این رابطه برای مردم محروم این مناطق توضیح دهد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز