خبرگزاری کار ایران

تمجید مهاجم اوساسونا از جواد نکونام:

نکونام در اوساسونا محبوب است

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۳۸۱

آلویسی معتقد است جواد نکونام یکی از بهترین بازیکنانم تاریخ اوساسونا است.

به گزارش ایلنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظرسنجی جدید خود اقدام به معرفی 6 بازیکن برتر قاره آسیا که در لالیگا اسپانیا بازی کرده اند، نمود و از مخاطبان خود خواست بهترین بازیکن را انتخاب کنند.در این نظرسنجی نام مسعود شجاعی و جواد نکونام از ایران که سابقه بازی در تیم اوساسونا اسپانیا را دارند، قرار داده شده است.

به گزارش وب سایت رسمی کنفدارسیون فوتبال آسیا، خوان آلویسی مهاجم سابق و استرالیای اوساسونا که  در سالهای 2001 تا 2005 در 129 بازی برای این باشگاه به  میدان رفته و موفق به زدن 37 گل برای این تیم شده است نیز در این نظر سنجی حضور دارد ، این در حالی است که جواد نکونام  در سال 2006 بهاین تیم ملحق شد ، در ادامه با دو گل و نزدیک به 200 بازی برای اوساسونا تبدیل به یک بازیکن محبوب در بین هواداران شد.

علاوه بر آلویسی این دوئل  در کنار یکی دیگر از ستاره های سابق ایرانی اوساسونا یعنی مسعود شجاعی نیز در جریان است،  آلوسی در خصوص جواد نکونام گفت: ، نکونام چهرهای بسیار محترم و محبوب در باشگاه اوساسونا بود.

آلوسی در گفتگو با وب سایت کنفدارسیون آسیا گفت : من با نکونام به خوبی آشنا هستم ،او یک هافبک فوق العاده در ترکیب اوساسونا بود.هواداران واقعا او را دوست داشتند ، همچنین سایر هم بازی‌های او نکونام را بازیکنن بزرگ و مهمی خواندن. او توانست سرعت بازی را دیکته کند و در دفاع نیز درخشان بود. او می توانست در تمام نقاط زمین حضور داشته باشد و مدیریت کند و این برای موفقیت اوساسونا بسیار مهم بود.معمولاً اسپانیایی ها بیشتر به آمریکای جنوبی علاقه دارند زیرا  آنها  به خوبی با تیم سازگار می‌شوند ، اما آرام آرام بازار بازیکنان آسیایی در حال رشد است ، زیرا آنها می دانند که بازیکنان فنی بسیار خوبی در آسیا هستند که بسیار سخت کوش هستند.آنها می توانند در همه شرایط دشوار تحت فشار قرار گیرند وبه هیچ وجه دست از تلاش بر نمی‌دارند و ناامید نمی‌شوند. من فکر می کنم به همین دلیل بازیکنان ایرانی در اسپانیا به خصوص در اوساسونا عملکرد خوبی کسب کردند. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز