خبرگزاری کار ایران

با توجه به اطلاعیه ستاد مبارزه با کرونا

فولاد قطعا در خوزستان میزبان استقلال خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۲۵۳

در روزهای اخیر حواشی بسیاری در مورد برگزاری بازی استقلال و فولاد در خوزستان با توجه به وضعیت قرمز این استان به وجود آمده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بعد از تعطیلی 4 ماهه مسابقات لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا، با نظر برگزارکنندکان این رقابت‌ها قرار است از تاریخ 4 تیر ماه با انجام دیدار موقعه از هفته هفدهم بین دو تیم استقلال و فولاد خوزستان بار دیگر دنبال شود.

این درحالی است که استان خوزستان در مواجه با کرونا در حالت قرمز قرار دارد که این  امر موجب نگرانی باشگاه استقلال برای بازی با فولاد شده است. همچنین روز گذشته نیز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه در 16 کیلومتری ورزشگاه فولاد آرنا آرامستان باغ فردوس قرار دارد که در آن بیماران کرونایی که جان خود را از دست داده‌اند را به خاک می‌سپارند.

با توجه به اطلاعیه شماره 16 ستاد مبارزه با کرونا  و با استناد به بند 4 و 5 که به شرح زیر است:
4- در شهرهای قرمز فعالیت رشته‌های اسکواش، بدنسازی و پرورش اندام، بسکتبال، هندبال، فوتسال و شمشیربازی به شرط اخذ تاییدیه فضای فیزیکی از مراکز بهداشت شهرستان و دانشگاه های علوم پزشکی یا دفاتر خدمات سلامت بلامانع است.

5- در شهرهای قرمز فعالیت مابقی رشته‌های ورزشی که در بندهای ۳ و ۴ ذکر نشده اند، از جمله فوتبال بلامانع است.

برگزاری مسابقات لیگ برتر در شهرهای قرمز مشکلی ندارد و بدین ترتیب اگر مشکلی رخ ندهد چهارم تیرماه فولاد در ورزشگاه فولاد آرنا پذیرای استقلال خواهد بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز