خبرگزاری کار ایران

احتمال جدایی ۱۰ چهره مهم طلایی‌پوشان در تابستان؛

سپاهان در آستانه انفجار نقل و انتقالاتی

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۱۶۸

سپاهان در پنجره تابستانی به احتمال زیاد تغییرات زیادی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان که این روزها خودش را برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کند و هنوز شانس اندکی در رقابت قهرمانی با پرسپولیس برای خودش قائل است شاید در آستانه یک پنجره تابستانی پر رفت و آمد باشد و طبق اخباری که از گوشه و کنار این باشگاه به گوش می‌رسد احتمال تغییرات زیاد در مجموعه این تیم در پایان فصل زیاد است و ممکن است فصل آینده سپاهان متفاوتی در رقابت‌ها ببینیم. افرادی که صحبت از جدایی آنها در پایان فصل مطرح است به شرح زیر هستند:

 

پیام نیازمند

گلر سپاهان که مورد توجه پرسپولیس است، یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد و البته این قرارداد بند جدایی در صورت داشتن پیشنهادِ خارجی وجود دارد و این بدان معنی است که پیام می‌تواند در تابستان لژیونر شود. پیشنهاداتی برای نیازمند رسیده و خودش هم چند بار در گفتگوهایش اعلام کرده که تمایل دارد هرچه زودتر به لیگ‌های اروپایی برود و فوتبال در آنسوی مرزها را تجربه کند. دروازه سپاهان پس از چند سال تغییرات زیاد، در 2 فصل اخیر با نیازمند به آرامش خوبی رسیده بود و اگر وی تابستان جدا شود پیدا کردن جانشین برایش یکی از مهم‌ترین دغدغه مدیران باشگاه خواهد بود.

 

سعید آقایی

مدافع چپ سپاهان نیم فصل هم قصد جدایی از این تیم را داشت و تا یک قدمی پیوستن به استقلال رفت ولی در نهایت جدایی او از جمع طلایی‌پوشان به تعویق افتاد. اینطور که شنیده می‌شود آقایی تصمیم خود را برای جدایی از سپاهان گرفته و از هر دو تیم مطرح پایتخت پیشنهاد دارد. پرسپولیس که به دنبال دفاع چپ و جانشین برای انصاری و نادری است روی او نظر مثبت دارد ولی چالشی که آقایی در گذشته با هواداران پرسپولیس داشته مشکل بزرگی در این میان است که باید دید برطرف خواهد شد یا نه. به هر جهت آقایی یکی از گزینه‌های محتمل جدایی از سپاهان در تابستان است.

 

شایان مصلح

او در صورتی از سپاهان جدا خواهد شد که سعید آقایی ماندنی شود. مصلح دوست دارد شرایط بازگشتش به پرسپولیس فراهم شود و فصل قبل هم به خاطر عدم نیاز کالدرون مجبور به جدایی از این تیم شد ولی به عنوان گزینه دفاع چپ در اولویت گل‌محمدی نیست و خودش هم ترجیح می‌دهد اگر شرایط رفتن به پرسپولیس فراهم نشد در سپاهان بماند. شهر خودرو هم یکی از تیم‌های خواهان شایان است.

 

گولسیانی

مشغول درمان مصدومیتش در گرجستان است و سخت تمرین می‌کند تا هرچه سریعتر به میادین برگردد. گولسیانی 3 سال در ایران بازی کرده و شرایط خوبی دارد و از حضور در ایران راضی است ولی شیوع کرونا در کشور باعث شده کمی دچار تردید شود و شاید به ایران برنگردد. او قراردادش هم با سپاهان تمام می‌شود و بازیکن آزاد خواهد بود. نکونام برای فولاد روی او نظر مثبت دارد.

 

محمد ایرانپوریان

یک فصل کامل را با مصدومیت در سپاهان پشت سر گذاشت و این موضوع باعث شده باشگاه از وضعیت وی ناراضی باشد و احتمال جدایی ایرانپوریان در پایان فصل از سپاهان زیاد است. سپاهان محمد منصوری و رضا میرزایی را با قابلیت بازی در دفاع راست در اختیار دارد و ممکن است بعد از جدایی ایرانپوریان نفر جدیدی هم اضافه کند.

 

امید نورافکن

اگرچه سپاهان به دنبال گرفتن رضایت‌نامه دائمی او از شارلوا است ولی تا کنون چیزی قطعی نشده است و معلوم نیست ستاره جوان سپاهان فصل بعد هم در این تیم باشد. نورافکن منتظر مشخص شدن تکلیف کادرفنی فصل آینده سپاهان است تا در مورد ماندن یا رفتن تصمیم بگیرد. او در مصاحبه‌ای اخیراً اعلام کرده که ترجیح می‌دهد فصل بعد جایی بازی کند که برای دعوت به تیم ملی بیشتر در چشم باشد و این صحبت‌ها نشان از تمایل وی برای جدایی دارد.

 

ولادیمیر کومان

برخلاف فصل قبل، در لیگ نوزدهم عملکرد قابل قبولی نداشته و مصدومیت‌ها باعث شد زمان زیادی را از دست بدهد و در بازی‌های زیادی هم با مصدومیت در زمین حاضر شده و این موضوع روی عملکردش تاثیر منفی گذاشته است. کومان هم در پایان فصل قراردادش تمام خواهد شد و با توجه به قیمت دلار باشگاه ترجیح می‌دهد تعداد بازیکنان خارجی را کاهش دهد و همین موضوع احتمال عدم ادامه همکاری با او را زیاد می‌کند.

 

محمد محبی

پدیده درخشان سپاهان در لیگ نوزدهم توانست در اولین حضورش در لیگ برتر عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته باشد و به ترکیب اصلی تیم ملی هم برسد. محبی با توجه به سن و سال خوبش پیشنهادات جالبی دارد که جدی‌ترین آن از گرانادای اسپانیاست. مذاکرات میان دو باشگاه هنوز به نتیجه نرسیده ولی پرونده آن هم مختومه نشده و همچنان در جریان است و چه بسا فصل بعد محبی به جمع لژیونرهای فوتبال ایران بپیوندد.

 

سجاد شهباززاده

وضعیت او هم بستگی به وضعیت کادرفنی دارد و در صورتی که سپاهانی‌ها با نفرات کنونی در کادرفنی ادامه همکاری دهند شهباززاده فصل بعد در سپاهان می‌ماند ولی در غیر این صورت احتمال جدایی او از جمع طلایی‌پوشان زیاد است.

 

امیر قلعه‌نویی

مهم‌ترین نام در این جمع امیر قلعه‌نویی است که خیلی از مواردی که در بالا از آنها نام برده شد وضعیتشان منوط به ماندن یا رفتن سرمربی کنونی سپاهان است. در حال حاضر اختلاف نظرهایی در باشگاه وجود دارد که آثارش را در مصاحبه‌های اخیر منوچهر نیکفر هم می‌شود دید و البته نتایج ادامه فصل هم تاثیر زیادی در این موضوع دارد. صحبت از بازگشت قلعه‌نویی به تیم‌های سابقش هم در این میان مثل همیشه مطرح شده است ولی تا پایان فصل نمی‌شود به طور قطع در مورد آن نظر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز