خبرگزاری کار ایران

وساطت خلیل‌زاده برای حل مشکل استقلال و شرکت آریا برتر؛ قرار صلح یک ماهه برای طرفین

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۶۸۴

با وساطت اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال، صلح یک ماهه‌ای بین استقلال و شرکت آریا برتر امضاء شد تا طرفین به توافق برسند.

به گزارش ایلنا، اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال، روز گذشته بین شرکت آریا برتر، باشگاه استقلال واسطه شد تا جلسه‌‌ای برگزار شود. در این جلسه سه ساعته که علی‌نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان، سعادتمند و شرکت آریا برتر حضور داشتند، کلیه عملیات انجام شده توسط شرکت آریا برتر برای استقلال در سایت‌ها و سامانه مورد تأیید قرار گرفت.

در این جلسه مشخص شد شرکت آریا برتر اقدامات زیادی از جمله ترزیق منابع مالی داشته است که آخرین پرداختی از سوی این شرکت مبلغ 9 میلیارد و 700 میلیون تومان است که به تأیید طرفین رسید. بنابراین، باشگاه استقلال پذیرفت که به شرکت آریا برتر بدهکار شده است. در ادامه با وساطت خلیل‌زاده و شخص وزیر ورزش، قرار صلح یک ماهه امضا شد تا باشگاه استقلال و شرکت آریا برتر در این مدت به نتیجه کلی برسند.

از طرفی، به بازپرس پرونده شکایت شرکت مذکور از استقلال، نامه‌ای نوشته شد که ظرف یک ماه از عملیات کیفری جلوگیری شود. قرار است در این یک ماه، سعادتمند و مسئولان شرکت آریا برتر، جلساتی را برگزار کرده و به توافق برسند. شرکت آریا برتر نیز تعهد داده است که در این یک ماه ادعایی نداشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز