خبرگزاری کار ایران

جمع آبی‌های نساجی تکمیل شد؛

اعتلاف استقلالی‌ها برای جلوگیری از سقوط تیم سرخپوش

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۶۷۲

با اضافه شدن عضو استقلالی جدید به کادرفنی نساجی جمع آبی‌های سابق این تیم قائمشهری به 6 نفر رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، احمد فیض کریملو، بازیکن سابق استقلال که چندی پیش خبر زندانی شدنش به دلیل مشکلات مالی در رسانه‌ها سرو صدای زیادی بپا کرد، مدتی بعد از حل شدن مشکلش، روز گذشته به کادرفنی نساجی اضافه شد تا بعد از آزادی، بازگشتش به فوتبال دومین اتفاق خوبی باشد که در مدت کوتاهی برای او رخ داد.

با اضافه شدن کریملو به کادر نساجی، جمع استقلالی‌‌های حال حاضر این تیم قرمز پوش پررنگ‌تر از قبل شد و حالا فکری، مرفاوی، عمران‌زاده و دین‌محمدی به اضافه محمد مهدی نظری که در جمع بازیکنان نساجی حاضر است، شاهد حضور 6 استقلالی در مجموعه این تیم قائمشهری هستیم.

نساجی که بعد از سال‌ها انتظار توانست با هدایت نکونام به لیگ برتر برگردد، حالا در فاصله 9 هفته مانده به پایان فصل اگرچه در منطقه خطر قرار ندارد ولی هنوز روی کاغذ احتمال سقوط این تیم وجود دارد و باید دید اعتلاف استقلالی‌ها می‌تواند مانع این اتفاق شود یا نه.

چند سال قبل بود که تیم ریشه‌دار و قدیمی استقلال اهواز در خطر سقوط قرار داشت با هدایت امیر قلعه‌نویی که آن زمان به تازگی از استقلال جدا شده بود توانست در لیگ برتر باقی بماند.

باید دید اعتلاف جدید آبی‌ها در نساجی چه نتیجه‌ای به همراه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز