خبرگزاری کار ایران

سرمربی کروات به ایران بازمی‌گردد؟ میشو و شاهین در بلاتکلیفی

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۱۹۰

وقتی لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شد، اکثر مربیان و بازیکنان خارجی به کشورهایشان برگشتند تا کنار خانواده‌هایشان باشند. البته در این زمان، همه آنها پیگیر وضعیت لیگ برتر ایران بودند تا ببینند در نهایت چه چیزی پیش می‌آید.

به گزارش ایلنا، اگرچه بیشتر آنها مخالف ادامه مسابقات بودند اما می‌دانستند مخالفت‌شان راه به جایی نمی‌برد چون در دیگر کشورها، تصمیم به ادامه رقابت‌ها گرفته شد. میشو کرستیچوویچ سرمربی کروات شاهین بوشهر هم یکی از خارجی‌هایی بود که اعتقاد داشت مسابقات نباید ادامه پیدا کند. او اگرچه امید زیادی به موفقیت تیمش در بازی‌های آینده داشت اما بارها در مصاحبه‌هایش اعلام کرد بهتر است لیگ برگزار نشود. میشو با وجود این صحبت‌ها، هر لحظه پیگیر وضعیت لیگ بود که ببیند چه زمانی قرار است مسابقات ادامه پیدا کند تا اینکه خبر قطعی رسید و برنامه هم اعلام شد.

وقتی ادامه مسابقات لیگ نوزدهم قطعی شد، اکثر مربیان و بازیکنان خارجی برگشتند اما در این میان برای چند نفر هم مشکل به وجود آمد. به طور مثال پاتوسی هافبک فولاد خوزستان به دلیل نبود پرواز به ایران، تا الان نتوانسته برگردد، میودراگ رادولوویچ سرمربی ذوب‌آهن اصفهان هم به خاطر مخالفت‌های کشورش و البته استرسی که خودش از شرایط ایران دارد، تصمیم گرفت دیگر برنگردد و قراردادش را فسخ کند و میشو کرستیچوویچ با مشکل عجیبی مواجه شد.

گفته می‌شود میشو خیلی دوست دارد برگردد و کارش را در شاهین به سرانجام برساند اما خانواده‌اش با این مسأله مخالفت کرده اند. به همین دلیل حالا میشو سر دوراهی مانده. از یک طرف می‌خواهد برگردد و روند صعودی شاهین را دنبال کند تا این تیم از خطر سقوط کاملاً دور شود و از طرف دیگر خانواده‌اش به خاطر استرسی که از وضعیت ایران دارند، از او خواسته‌اند در کرواسی بماند و به ایران برنگردد. همین مسأله باعث شده میشو تا الان نتواند تصمیمی بگیرد و کاری از پیش ببرد. به همین دلیل شاهین بوشهر هم بلاتکلیف مانده چون شاهینی‌ها هم نمی‌دانند تصمیم نهایی میشو کرستیچوویچ چه چیزی است و نمی‌دانند برای آینده تیم‌شان چه کنند.

تنها اتفاق مثبتی که در این مدت افتاده این است که تمرینات کاملاً زیر نظر کرستیچوویچ انجام می‌شود. در واقع میشو برنامه تمرینی را به طور کامل نوشته و در اختیار مهدی کریمیان دستیار خود قرار داده که او کارها را پیش ببرد. در این میان هم در روزهای تمرین، با کریمیان در ارتباط است تا شرایط کامل بازیکنان را بداند. گفته می‌شود در بازی دوستانه‌ای که شاهین بوشهر داشت، حتی ترکیب تیم و تعویض‌ها را میشو انتخاب کرد و همه چیز زیر نظر او انجام می‌شود. با وجود این اتفاقات، مسئولان شاهین بوشهر خیلی امیدوارند که میشو برمی‌گردد اما تا الان این اتفاق نیفتاده.

ظاهراً در یکی از مکالمه‌هایی که باشگاه شاهین بوشهر و میشو با هم داشتند، این سرمربی کروات اعلام کرد به زودی بلیت پروازش به ایران را می‌گیرد و برمی‌گردد اما ناگهان همه چیز تغییر کرد. بالا رفتن آمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایران و تعداد فوتی‌ها باعث شد باز هم استرس خانواده میشو بالا برود و اجازه ندهند این سرمربی 62 ساله راهی ایران شود، چراکه در حالی که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در روز بیش از 2 هزار نفر است، در کرواسی تا الان فقط 2249 نفر مبتلا شده‌اند که در این میان 2132 نفر بهبود پیدا کرده‌اند و تنها 106 نفر از دنیا رفته‌اند. این آمار در روزهای اخیر هم هیچ افزایشی نداشته و حتی یک نفر هم به این نفرات اضافه نشده. با این آمار شاید استرس خانواده میشو کرستیچوویچ بجا باشد و حق داشته باشند نگران مرد 62 ساله خانواده‌شان باشند.

به هر حال این شرایط تا الان باعث شده میشو کرستیچوویچ در دوراهی بماند و نتواند تصمیم قطعی و نهایی برای بازگشت به ایران یا فسخ قراردادش بگیرد تا شاهین بلاتکلیف بماند. این در حالی است که تیم بوشهری با 16 امتیاز در رده شانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد و یکی از گزینه‌های سقوط به حساب می‌آید، ضمن اینکه شاهین یکشنبه 8 تیر یعنی حدود 10 روز دیگر، در یک بازی مهم و سرنوشت‌ساز باید مقابل نفت مسجدسلیمان به میدان برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز