خبرگزاری کار ایران

جدایی کوتینیو از بارسلونا برای جذب یک مدافع!

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۱۸۷

بارسلونا مدافعان چلسی و تاتنهام را زیر نظر دارد و ممکن است پیشنهاد دهد که آنها در ازای انتقال فیلپیه کوتینیو به این باشگاه بیایند.

به گزارش ایلنا، کوتینیو شاید در تابستان به لیگ برتر بازگردد تا برای تیمی به جز لیورپول بازی کند و بارسا قصد فروش او را دارد. چلسی، تاتنهام و نیوکاسل به دنبال جذب این بازیکن 28ساله هستند. پیش‌تر صحبت از پیوستن او به آرسنال هم بود.

کوتینیو این فصل را به صورت قرضی در بایرن مونیخ گذرانده است. او پس از انتقال 160 میلیون یورویی به بارسلونا، نتوانست جایگاهی در این تیم پیدا کند. کوتینیو در ژانویه 2018 با قیمت بسیار بالایی از لیورپول به بارسلونا پیوست. بارسا حالا به سراغ باشگاه‌هایی مانند چلسی و تاتنهام رفته، به‌ویژه که یوونتوس و اینتر حاضر نشده‌اند این بازیکن را خریداری کنند. بایرن مونیخ هم گزینه خرید او را دارد اما بسیار بعید است که آن را فعال کند. رسانه‌های اسپانیا نوشته‌اند که بارسلونا به دنبال فروش او با قیمت 90 میلیون یورو است و البته پول نقد را ترجیح می‌دهد اما ممکن است حاضر شود باشگاه خریدار 60 میلیون یورو نقد بدهد و یک بازیکن 30 میلیون یورویی هم به بارسا منتقل کند.

منابع نزدیک به تاتنهام ادعا کرده‌اند که بارسلونا مدافعان این باشگاه و چلسی را زیر نظر دارد. گزینه‌های بارسا از چلسی شامل آنتونیو رودیگر، کرت زوما، آندریاس کریستنسن و فیکایو توموری می‌شوند. آنها امرسون و مارکوس آلونسو، دو مدافع کناری چلسی را هم زیر ذره‌بین دارند. گزینه‌های تاتنهام هم یان فرتونگن، مدافع میانی تیم و بن دیویس، مدافع چپ تیم هستند.

شیوع ویروس کرونا به‌شدت به باشگاه‌ها ضربه مالی زده است. چلسی هم که تیمو ورنر را از لایپزیگ جذب می‌کند، به سراغ خرید کای هاورتس از بایرلورکوزن هم خواهد رفت. به این ترتیب باید دید که آیا آنها حاضرند 60 میلیون یورو به همراه یکی از بازیکنانشان را به بارسلونا بدهند تا کوتینیو را از این تیم به خدمت بگیرند یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز