خبرگزاری کار ایران

پایان همکاری هافبک‌های ایرانی با یوپن؛

سعید عزت‌الهی - امید ابراهیمی؛ هدف‌های جذاب نقل و انتقالاتی لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۶۴۸

دو هافبک دفاعی ملی پوش ایران از باشگاه یوپن جدا شدند و می‌توانند گزینه نقل و انتقالاتی تیم های لیگ برتر باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امروز باشگاه یوپن بلژیک با پایان قرارداد قرضی دو هافبک دفاعی ایرانی خود یعنی سعید عزت‌الهی و امید ابراهیمی، اعلام کرد همکاری‌شان با آنها تمام شده و برای این دو نفر در ادامه آرزوی موفقیت کرد.

عزت‌الهی چند سالی است که پس از عقد قرارداد با روستوف در تیم‌های مختلف به صورت قرضی بازی کرده و ابراهیمی هم تحت قرارداد باشگاه الاهلی است و آینده این دو بازیکن به تصمیم باشگاه‌هایشان بستگی دارد ولی همین قطع همکاری با یوپن باعث شده شاخک‌های چند باشگاه برای نقل و انتقالات تابستانی تکان بخورد و از همین الان می‌شود حدث زد که این دو نفر جزو گزینه‌های نقل و انتقالاتی چند باشگاه لیگ برتری باشند.

امید ابراهیمی

امید هنوز هم گزینه محبوب استقلالی‌ها است و هواداران این باشگاه مرتباً خواستار بازگشت هافبک دفاعی سابق خود هستند که 2 سالی ایران را ترک کرده است.  در استقلال البته علی کریمی توانسته به خوبی جای امید را پر کند و در کنارش مسعود ریگی و روزبه چشمی هم به عنوان هافبک دفاعی حضور دارند و می‌شود گفت این تیم ضعفی در پست هافبک دفاعی احساس نمی‌کند ولی ابراهیمی همیشه می‌تواند یک گزینه جذاب برای بازگشت به استقلال باشد.

باشگاه دیگری که ممکن است به سمت امید برود سپاهان است. سپاهانی‌ها با حضور کیانی و در صورت تمدید قرارداد با امید نورافکن مشکلی در پست هافبک دفاعی نخواهند داشت و باید دید اصلاً به دنبال جذب ابراهیمی هستند یا نه.

به جز این دو باشگاه بازگشت ابراهیمی به لیگ ایران و حضورش در تیمی دیگر کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد.

 

سعید عزت‌الهی

او هم در این چند سال گزینه چند تیم ایرانی بوده و از تمام تیم‌های مطرح و مدعی لیگ برتر پیشنهاد داشته ولی حاضر به بازگشت نشده است. عزت‌الهی در مقطعی به صورت جدی مورد توجه پرسپولیس بود و حتی در نیم فصل هم سپاهانی‌ها چشم به جذب او داشتند ولی در نهایت این بازیکن ترجیح داد آنسوی مرزها به فوتبالش ادامه دهد و حالا هم احتمال بازگشتش به لیگ برتر شاید زیاد نباشد ولی به هر جهت گزینه جذاب خیلی از تیم‌ها خواهد بود. شاید سعید را برخلاف انتظار در لیگ بیستم در پیراهن یک تیم ایرانی دیدیم.

مشخص نیست مقصد ایرانی احتمالی عزت الهی کدام تیم باشد ولی قطعاً هر تیمی توانایی پرداخت دستمزد این بازیکن را ندارد و اگر قرار است شاهد حضورش در لیگ برتر باشیم باید بین باشگاه‌های متمول لیگ دنبال گزینه باشیم. 

تراکتور که با حضور اسدی و ایمانی نیازی به جذب بازیکن در این پست ندارد مگر اینکه به دنبال تغییر و تحولاتی باشد. در پرسپولیس هم کامیابی نیا و نوراللهی حضور دارند که صحبت از جدایی هر دو مطرح است و اگر این اتفاق بیافتد سرخپوشان از الان باید به دنبال جذب یک هافبک دفاعی باشند و عزت‌الهی گزینه خوبی به نظر می‌رسد.

حال باید صبر کرد و دید آیا این دو بازیکن برنامه ای برای بازگشت به لیگ برتر دارند یا همچنان ترجیح می‌دهند خارج از ایران به  فعالیت خود ادامه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز