خبرگزاری کار ایران

رجب‌زاده: برای هدایت ذوب آهن صحبت مستقیم با من نشده است/ اولویت باشگاه حفظ رادولوویچ است/ قرارداد فدراسیون با ویلموتس واقعاً برایم جالب بود

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۹۵۶

کاپیتان سابق ذوب آهن در مورد پیشنهاد مربیگری این تیم و موارد دیگر توضیحاتی ارائه داد.

مهدی رجب‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شایعه حضورش روی نیمکت ذوب آهن به عنوان جانشین رادولوویچ اظهار داشت: این چیزی را که می‌گویید من از رسانه‌ها شنیدم و از این طریق متوجه شدم که گزینه هدایت ذوب آهن هستم. راستش را بخواهید با خودم تا به حال به صورت مستقیم هیچ صحبتی انجام نشده ولی همین که نامم در رسانه‌ها به عنوان گزینه مطرح شده نشان می‌دهد یک خبرهایی در این مورد در داخل باشگاه هست و شاید من را به عنوان گزینه مد نظر دارند.

وی افزود: در کل فکر می‌کنم و با توجه به چیزهایی که شنیدم اولویت باشگاه حفظ رادولوویچ است و مسئولان باشگاه تلاش می‌کنند تا او را به ایران برگردانند و اگر نیامدن او قطعی شد و همکاری‌شان به پایان رسید به دنبال گزینه‌های بعدی خواهند رفت. خود من هم امیدوارم رادولوویچ برگردد چون عملکرد خوبی در ذوب آهن داشت و در مدت کوتاه حضورش در ایران توانست تاثیرات مثبتی روی تیم بگذارد و بازگشتش برای ذوب آهن خوب است.

کاپیتان سابق ذوب آهن در مورد بلاتکلیفی این تیم با وجود نبود سرمربی گفت: در حال حاضر تمرینات تیم به طور منظم پیش می‌رود و اینطور نیست که چون سرمربی حضور ندارد کار تیم رها شده باشد. دیدید که دربی تدارکاتی مقابل سپاهان را هم با پیروزی پشت سر گذاشتند ولی خب اینکه شخصی به عنوان سرمربی بالای سر تیم باشد از همه لحاظ برای تیم بهتر است و ارتباط با باشگاه و حرف شنوی بازیکنان از او متفاوت خواهد بود. در حال حاضر زمان برای ذوب آهن دارد از دست می‌رود و امیدوارم هرچه زودتر تکلیف تیم مشخص شود.

رجب‌زاده در مورد وضعیت شروع مجدد لیگ و اینکه خیلی از تیم‌ها به این موضوع معترض بودند هم توضیح داد: به نظر من باید لیگ شروع شود و فوتبال کارش را از سر بگیرد. در اکثر کشورهای دنیا یا فوتبال بازگشایی شده یا برای باز کردنش برنامه‌ریزی کرده‌اند. در کشور خودمان هم اکثر مشاغل راه افتاده‌اند و جامعه به شکل عادی خودش برگشته و نمی‌شود همه چیز مطابق روال عادی باشد و فقط فوتبال را تعطیل کنیم. ضمن اینکه این ویروس حالا حالا ها میهمان ماست و نمی‌شود در تمام این مدت فوتبال نداشته باشیم.

وی در پایان در مورد جنجال‌هایی که بابت قرارداد ویلموتس و غرامت او صورت گرفته هم گفت: من در جریان جزئیات قرارداد ویلموتس نیستم ولی اینطور به نظر می‌رسد که جوری با او قرارداد بستند که حتی اگر یک طرفه قراردادش را فسخ کرد هم بتواند از ما غرامت بگیرد. این شکل قرارداد بستن واقعاً برای من جالب است و تا به حال ندیده بودم کسی بتواند یک طرفه قراردادش را فسخ کند و تازه غرامت هم بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز