خبرگزاری کار ایران

میلاد فراهانی در گفتگو با ایلنا:

هیچکس در گل‌گهر کرونا ندارد/ پرسپولیس حق دارد از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند/ یک ماه زمان کم برای آماده‌سازی تیم‌ها است

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۴۲۶

دروازه‌بان گل‌گهرسیرجان می‌گوید: علارغم حاشیه‌های ایجاد شده در این تیم خوشبختانه هیچکدام از بازیکنان کرونا ندارند.

میلاد فراهانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص شرایط تمرینی گل گهر اظهار داشت: بعد از مدت‌ها وقفه بالاخره مسابقات لیگ برتر از سر گرفته شد تا چند بازی باقی مانده، تکلیف قهرمان و تیم‌های سقوط کننده مشخص شود.از سوم خرداد که تمریناتمان آغاز شد کمی حاشیه دور و بر تیم ما بود از این لحاظ که چند نفری در تیم ما به کرونا مبتلا شده‌اند. ولی خوشبختانه در تست‌های اولیه اشتباهاتی صورت گرفته بود بقیه تست‌ها همه منفی شد در حال حاضر هیچکس در تیم ما کرونا ندارد. همه چیز در تمرینات به روال عادی برگشت. خوشبختانه همه چیز در تیم ما در شرایط ایده‌آلی است و یک بازی دوستانه با نساجی برگزار کردیم و روز چهارشنبه هم یک بازی دوستانه دیگر با پرسپولیس داریم. به هر حال به دلیل وقفه سه ماهی که اتفاق افتاد بدن اکثر بازیکنان افت کرده از شرایط مسابقه دور شده است، هماهنگی‌هایی که بین آنها به وجود آمده بود نیز از بین رفته است. ولی تمامی تلاش ما این است که بتوانیم دوباره به همان هماهنگی اسفند ماه دست پیدا کنیم در لیگ به یک رتبه خوبی برسیم.

وی در مورد دوقطبی بودن برگزاری و تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر گفت: مدتی پیش در مصاحبه‌ای گفتم که در این شرایط برگزاری مسابقات جایز نیست و برای سلامتی بازیکنان و خانواده‌های آنها خطرناک است. چرا که مقابله با این ویروس به امکاناتی نیاز دارد که در کشور ما به آن صورت وجود ندارد. ولی در حال حاضر فکر میکنم حالا که تمرینات را آغاز کرده‌اند بهتر است که آن را ادامه دهند. چرا که این بلاتکلیفی در مورد آغاز مسابقات یا لغو دوباره آن از نظر جسمی و روحی باعث آسیب می‌شود. مثلا قرار بود رقابت‌ها سوم تیر آغاز شود ولی دوباره یک هفته به تعویق افتاد این نامشخص بودن کمی کلافه کننده است.به هر حال یک برنامه‌ای برای آماده سازی داریم اگر قرار باشد این برنامه مدام عقب بیفتد بدون شک باعث آسیب بازیکنان می‌شود.باورم این است که تصمیم‌گیری در خصوص این موضوع به عهده مسئولین فدراسیون افراد در راس کار باید انجام گیرد. آنها باید زمان درست را مشخص کنند.تا همگی از این بلاتکلیفی در بیایند.

درازه‌بان گل‌گهرسیرجان در رابطه با تمایل پرسپولیسی‌ها به ادامه رقابت‌های لیگ دارند گفت: پرسپولیس درحال حاضر با 10 امتیاز اختلاف با سایر رقبا صدرنشین است. بدون شک جبران این اختلاف هم برای سایر رقبا غیرممکن است چرا که پرسپولیس تیم کوچک و دست و پا بسته‌ای نیست حق دارد که بخواهد از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کرده به نوعی هتریک کند. به هر حال تصمیم‌گیرنده ما نیستیم امیدوارم که مسئولین بتوانند یک تصمیم درست بگیرند پایبند آن باشند.

فراهانی در پاسخ به اینکه فکر میکند یک ماه زمان کافی برای آماده‌سازی تیم‌ها است گفت: با توجه به چندین سال حضورم در لیگ ایران فکر میکنم یک ماه زمان بسیار کمی برای آماده سازی تیم‌ها است همگی با وجود تعطیلی اجباری لیگ به تایم بیشتری برای تمرین نیاز داشتند.ولی در این شرایط خاص همین یک ماه هم برای باشگاه‌ها غنیمت است.

وی در خصوص اینکه حضور دو گلر آماده در یک تیم مثبت است یا خیر گفت: بدون شک هر چه قدر بازیکنان یک تیم آماده‌تر باشند به نفع آن تیم است. به هر حال مسابقات هر سه الی چهار روز یکبار برگزار می‌شود مربی‌ها هم نیاز دارند که تمامی بازیکنانشان از سطح آمادگی بالایی برخوردار باشند. جدا از آن مهرداد بازیکن بسیار خوبی است و عملکرد خوبش در بازی مقابل استقلال به نفع من هم است. عملکرد خوب من هم به نفع باشگاه گروه گلری تیم است. تمامی ما زیرمجموعه باشگاه خوب گل‌گهر هستیم وظیفه داریم برای تیم از جان مایع بگذاریم تا موفق شود باید به قرارداد و تعهدمان پایبند باشیم.امیدوارم که تمامی نفرات تیم عملکرد خوبی داشته باشند تا باشگاه بتواند به اهدافش برسد، چرا که گل‌گهر تیم بسیار بزرگ و با امکاناتی است شرایط خوبی را برای بازیکنانش فراهم کرده است.

گلر باشگاه گل‌گهرسیرجان در خصوص بازی اول تیمش مقابل سپاهان گفت: سپاهان تیم خیلی بزرگ و باسابقه‌ای است شرایط خیلی خوبی در جدول دارد از نظر امکاناتی هم جزو بهترین باشگاه‌های ایران است.علاوه بر آن مربی بسیار بزرگی دارد که خودم شخصا علاقه و ارادت خاصی به آقای قلعه‌نوعی دارم. ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و در چند بازی آخر عملکرد خوبی از خودمان نشان دادیم در این بازی هم حتما برای گرفتن سه امتیاز به میدان می‌رویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز