خبرگزاری کار ایران

شیعی:حضور وزیر افتخاری است و حق رای ندارد

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۰۴۷

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص ارسال اساسنامه فدراسیون فوتبال به فیفا توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمود شیعی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران در خصوص ارسال اساسنامه فدراسیون فوتبال به فیفا و تغییرات به وجود امده در آن اظهار داشت: پیش‌نویس قبلی اساسنامه را ما در برنامه‌ای که برای فیفا فرستاده بودیم، دیده بودیم و می‌دانستیم که چه زمان‌بندی برای رفت و برگشت اساسنامه به فیفا وجود دارد.

وی ادامه داد: فیفا روی یکسری از مسائل بحث داشت، آن را برای ما ارسال کرد و ما برروی در هیات رئیسه مجددا بحث کردیم و با تلاشی که دوستان در جلسه داشتند خیلی از موارد رفع شد و به فیفا ارسال گردید و فکر می‌کنم با نتیجه مثبت بازگردد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص رفتن ویلموتس و ضرر مالی شدید فدراسیون بابت این انتقال و همچنین امضاء تمام اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در برگه آخر قرارداد این مربی افزود: هیات رئیسه باید در جریان هر قراردادی قرار بگیرد. حتی هیات رئیسه قبلی هم روی قرارداد کی‌روش اشراف کامل داشت. همین‌طور روی اسکوچیچ هم هیات رئیسه روی قرارداد مسلط است و این مسئله طبیعی است. بچه‌ها به عنوان مطلع روی صفحه آخر ویلموتس این کار را انجام دادند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود این قرارداد سنگین بوده است، گفت: این تعریف‌هایی است که شما خبرنگاران دارید و باید مشخص شود که آیا این قرارداد سنگین بوده یا خیر و چه شرایطی داشته است. کارشناسان این مسئله را بررسی خواهند کرد. حتی با حضور خود ویلموتس هم ما قرارداد ایشان را دیدیم و بعد از حضور ایشان در فوتبال ایران، در خصوص قرارداد با ما صحبت کردند.

شیعی درباره بند حق فسخ قرارداد ویلموتس و اینکه تاج مدعی است این بند ظرافت قرارداد بوده است، ادامه داد: ریز این اتفاقات را آقای تاج با مشاور حقوقی که داشتند انجام دادند و بهتر است از خود ایشان بپرسید.

وی درباره اینکه اگر تا چند روز آینده فیفا اساسنامه ایران را تایید نکند، کمیته انتقالی تشکیل خواهد شد، افزود: انشاالله کار به آنجا کشیده نشود زیرا که ما تمام خواسته‌های فیفا را در اساسنامه اجرا کردیم و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی به وجود بیاید.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا بحث حضور وزیر در انتخابات و اینکه آیا حذفش صورت گرفته است یا خیر اذعان داشت: درخواست ما این بود که ایشان به صورت افتخاری حضور داشته باشند و فکر می‌کنم این اتفاق با پیشنهاد ما صورت بگیرد.

شیعی در پایان درباره اینکه حضور افتخاری وزیر در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال دچار مشکل نخواهد شد، گفت: ما خیلی روراست به فیفا اعلام کردیم که ایشان صاحب رأی نیستند اما می‌توانند به صورت افتخاری حضور داشته باشند. خیلی راحت و شفاف با فیفا در این مورد مکاتبه کردیم و آنها در جریان هستند که نحوه استفاده ما چگونه خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز