خبرگزاری کار ایران

اخراج بازیکن صربستانی بعد از تمسخر حامیان مبارزه با نژادپرستی

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۹۱۰

الکساندر کاتایی، وینگر صربستانی، پس از انتشار پیام‌های "نژادپرستانه و خشونت آمیز" در رسانه‌های اجتماعی، لس آنجلس گلکسی را با رضایت متقابل ترک کرد.

به گزارش ایلنا، به نظر می رسد همسر کاتایی، تی(Tea)، معترضان آمریکایی و حامیان Black Lives Matter و پست‌های اینستاگرامی در این باره را مسخره می‌کند.

در بیانیه تک خطی که روز جمعه صادر شد، باشگاه فوتبال لس آنجلس گلکسی تأیید کرد که کاتایی از این تیم جدا شده است.

کاتایی تایید کرد که این پست‌ها از سوی همسرش غیرقابل بود و همچنین اعلام کرد که دیدگاه او با خانواده و سایر کسانی که به او نزدیک هستند، یکسان نیست. این یک اشتباه از سمت خانواده‌ام است و من مسئولیت کامل را بر عهده می‌گیرم.

در آمریکا پس از درگذشت جورج فلوید یک مرد سیاهپوست غیر مسلح در حالی که یک افسر پلیس مینیاپولیس در تاریخ 25 ماه مه روی گردن او زانو زده بود، تظاهرات گسترده‌ای آغاز شده است.

ورزشکاران تعدادی از ورزش‌ها درمورد تبعیض نژادی و برخورد ناشایست پلیس در پی مرگ فلوید صحبت کرده‌اند. این بازیکن بعد از پیوستن از شیکاگو فایر در ماه دسامبر، دو بازی برای گلکسی انجام داد. او پیش از این در لالیگا برای آلاوس و همینطور در صربستان برای ستاره سرخ بلگراد بازی می‌کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز