خبرگزاری کار ایران

پزشک ماشین سازی: ما کرونانمایی نمی‌کنیم / 5 بازیکن و دو عضو کادرفنی مبتلا هستند

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۶۲۱

پزشک تیم ماشین سازی تبریز درباره شایعه کرونانمایی این باشگاه و اطلاع رسانی غلط درباره تعداد مبتلایان کرونا در این باشگاه توضیحاتی را ارائه کرد.

دکتر مسعود عباس‌زاده در گفتگو با خبرنگار ایلنا درخصوص آخرین وضعیت بازیکنان مبتلا به کرونا تیم ماشین سازی تبریز اظهار داشت: طبق آزمایشاتی که در اختیار ایفمارک قرار دادیم بازیکنان ما مبتلا به کرونا هستند. باشگاه به سازمان لیگ نامه زد و بنده با دکتر هراتیان صحبت کردم چون یک عده اتهام زده بودند که ما کرونانمایی می‌کنیم و آمار غلط می‌دهیم که به هیچ وجه اینطور نیست.

او ادامه داد: شرافت یک دکتر بالاتر از این حرف‌هاست؛ ما سوگند یاد کرده‌ایم که هیچ زمان دروغ نگوییم. دوستان عزیزم در ستاد کرونا این را در جریان بودند و دست شان درد نکند که پیگیر کار ما بودند. حتی پاسخ آزمایش ما را هم جناب پورسعید از ستاد مبارزه با کرونا مشاهده کرده‌اند و مسئولان ذی‌ربط کاملا در جریان این تست بودند. یک پزشک شرافتش را به هیچ چیزی نمی‌فروشد و این حرف من را اذیت کرد. چرا من باید چنین کاری بکنم. من از ابتدا با برگزاری مسابقات مخالف بودم و همچنان مخالف هستم اما قرار نبوده که ما کرونانمایی کنیم.

عباس زاده درباره اینکه بازیکنان مبتلا به کرونای این تیم فعالیت بدنی دارند یا خیر گفت: تا حدی زیر نظر کادرفنی و بدنساز و بنده تمرینات اختصاصی دارند که از تیم عقب نمانند. اگر همین تمرین را هم نکنند از نظر روحی هم دچار مشکل خواهند شد. هر روز با هم در ارتباط هستیم و از وضعیت آنها آگاه هستم.

او درباره زمان تست جدید کرونا از بازیکنان ماشین سازی اضافه کرد: روز شنبه دو هفته از تست قبلی می‌گذرد و خداراشکر تا به امروز هم علائم حادی هم نشان ندادند و قرار است که یکسری تست های تکمیلی دیگر هم روز شنبه بگیریم که اگر منفی شد آنها به تمرینات برگردند. در حال حاضر در تیم ما 5 بازیکن قطعا به کرونا مبتلا هستند و یک نفر مشکوک است. آزمایشات را هم که فرستادیم در مجموع در تیم ما 7 تا هستند که یکی کادر فنی است و اگر دقیقش را بخواهیم بگوییم 5 بازیکن و دو کادرفنی هستند.

عباس زاده گفت: تب، علائم حیاتی و سایر موارد بچه‌ها به صورت روزانه چک می‌شود و فعلا مشکل خاصی نداریم و فعلا شش روز است که گذشته است اما اگر موردی باشد تست می‌گیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز