خبرگزاری کار ایران

دلیل عجیب اعجوبه لیورپول برای رد پیشنهاد رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۱۷۱

بازیکن جوان تیم لیورپول از سبک بازی سرخیو راموس انتقاد می‌کند.

به گزارش ایلنا، ستاره جوان تیم لیورپول از عملکرد بزرگ سرخیو راموس در رئال مادرید تمجید کرد اما می‌گوید علاقه‌ای به دیدار با او ندارد. اعجوبه جوان لیورپول می‌گوید پیشنهاد باشگاه رئال را به یک دلیل عجیب نمی‌پذیرد.

هاروی الیوت که قبل از پیوستن به لیورپول در سال 2019 در آکادمی فولاد حضور داشت، در اواخر فصل گذشته در نزدیکی سانتیاگو برنابئو حضور داشت و شایعات خبر می‌دادند باشگاه رئال علاقه فراوانی به جذب این بازیکن دارد.

الیوت درباره اینکه به پیشنهاد رئال مادرید پاسخ مثبت می‌دهد یا خیر به نشریه اتلتیک گفت:"نه، مشکلی ندارد. متشکرم. من او(راموس) را پس از کاری که با محمد صلاح انجام داد، دوست ندارم."

الیوت که پدرش از جوانی هوادار لیورپول بوده برای پیوستن به این تیم به غیر از رئال مادرید پیشنهاد تیم‌های بزرگ اروپایی مانند پاری سن ژرمن، منچسترسیتی، چلسی و آرسنال را نادیده گرفته بود.

او ادامه داد:"محمد صلاح پادشاه است. من با او در تمرینات پیشرفت می‌کنم. بسیاری از چیزها را می‌آموزم. به عنوان یک بت او را قبول دارم. او حتی در سالن بدنسازی نیز به من کمک می‌کند و به من می‌گوید وزنه‌های سنگین‌تری را امتحان کنم تا فشار بیشتری را تحمل کنم. او تأثیر زیادی روی بازیکنان جوان دارد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز