خبرگزاری کار ایران

ویسی: رعایت پروتکل‌های بهداشتی غیرممکن است/ فوتبال تعطیل شود چه کسی از گرسنگی خواهد مرد؟

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۷۳۹

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران می‌گوید با شرایط فعلی برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال غیرممکن است.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی در گفتگو با رادیو تهران درباره تست کرونای بازیکنان تیمش گفت: خدا را شکر تست مثبت نبود. تمرینات مان را ادامه دادیم و بازی دوستانه هم با خوشه طلایی داشتیم. بعد از آن ستاد مبارزه با کرونا اعلام کرد که بازی دوستانه ممنوع است بازی تدارکاتی با نساجی بهم خورد و تمرینات را دنبال می‌کنیم.

ویسی درباره شرایط بازیکنان تیمش بعد از شروع دوباره تمرینات گفت: آمادگی جسمانی بازیکنان یک طرف و تمرکز روحی روانی آنها طرف دیگر. ما از نظر آمادگی می توانیم بازیکنان را به حد برگزاری بازی ها برسانیم اما از نظر روحی روانی نمی توانیم چرا که در بطن اخبار مربوط به کرونا در دیگر تیم‌ها هستند و این نگرانی برای آنها شکل می گیرد. وقتی ستاد کرونا می گوید نمی توانید بازی دوستانه داشته باشید یک تیم به چه شکل باید بعد از سه ماه تعطیلی خود را مهیای ادامه مسابقات کند؟ این برای ما مشکل ساز خواهد بود و متاسفانه هر چقدر کار بدنی کنیم هم از نظر روحی روانی بازیکنان و خانواده ها به مشکل خواهیم خورد.

سرمربی پیکان در واکنش به جریمه سنگین تیم لاسک به دلیل عدم رعایت پروتکل بهداشتی گفت: در خصوص پروتکل هایی که داده‌اند عملی کردن آن غیرممکن و شاید دشوار باشد. هیچ جریمه ای برای بازیکنان در نظر نگرفتیم. باشگاه های خارجی کاملا می توانند بازیکنان خود را رصد کنند اما در ایران نمی شود و بنابراین نمی شود آنها را جریمه کرد. آقای خلیلیان ورزشی هستند و آیا می شود تیمی که سه ماه بازی نکرده بدون بازی تدارکاتی وارد مسابقات شوند؟ باشگاهی تست کرونا داده و بین 10 نفر تا 4 نفر و ... مثبت شده. در تیم ما اما صفر بوده ولی این دلیل نمی شود که فردا تست ما مثبت نباشد. ما یک تست دادیم که منفی بود. تستی که ما گرفتیم دقیق بوده است. اینکه هر 5 روز یک بار تست خواستند با توجه به مشکلات مالی که داریم به نظرم غیرممکن خواهد بود.

سرمربی پیکان درباره مشکلات مالی این باشگاه و دریافتی شان گفت: بحث مالی نیست. بحث پرداختی هم نیست و بحث تکلیف آینده است. نمی توانیم بازی دوستانه کنیم، بدنسازی کنیم یا تست بگیریم از بازیکنانی که می خواهند اضافه کنیم. مشکل ما درصد پرداختی نیست. آسیبی بابت پرداختی نیست و همین بلاتکلیفی مشکل همه ماست. ما برنامه ریزی کردیم و بازی تدارکاتی هم پیش بینی کرده بودیم که بهم خورد. با نیروی زمینی و نفت مسجد سلیمان و نساجی بازی تدارکاتی ترتیب داده بودیم اما برهم خورد. نمی شود که فقط بخواهیم بازی ها را برگزار کنیم. آقای گرشاسبی مدیر بزرگی است و سابقه روشنی دارند. ایشان هم مثل من و بازیکنان و دیگر تیم ها بلاتکلیف هستند. اگر می خواهند بازی را برگزار کنیم با تمام وجود بگویند و اگر نمی خواهند هم تکلیف را مشخص کنیم.

ویسی درباره آینده لیگ در فصل آینده گفت: اوایل انقلاب فوتبال تعطیل شد و هیچ اتفاقی نیفتاد. در زمان جنگ عراق هم فوتبال تعطیل شد و هیچ اتفاقی نیفتاد. الان نمی شود گفت چه زمانی این ماجرای کرونا تمام شود؟ کدام تیم به جز تراکتور، شهرخودرو، ماشین سازی، نساجی و یکی دو تیم دیگر از جیب هزینه داده‌اند؟ هزینه ها دولتی است. حالا یک تیمی ضرر داده و می توانیم لیگ را تعطیل کنیم. اگر نانوایی تعطیل شود من از گرسنگی می میرم ولی فوتبال تعطیل شود چه کسی از گرسنگی خواهد مرد؟ آیا پیکان قدرت پرواز چارتر را دارد؟ ما مسابقه داریم با فولاد در اهواز و نفت مسجد سلیمان و می گویند هر نفر یک اتاق و آیا چند تیم قدرت گرفتن 40 اتاق برای یک کاروان ورزشی را دارند؟ تیم حریف هم آنجاست و در جم می شود 80 اتاق پیدا کرد؟ در بوشهر می توان 80 اتاق فقط برای دو تیم ورزشی پیدا کرد؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز