خبرگزاری کار ایران

منتظری در قطر از فوتبال خداحافظی خواهد کرد؟

راه بازگشت پژمان به استقلال بسته است!

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۵۷۵

با توجه به صعود قطعی الخریطیات قرارداد پژمان تمدید خواهد شد تا فصل آینده را در هم در قطر توپ بزند.

به گزارش ایلنا، چندی قبل شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه پژمان منتظری شاید برای خداحافظی از فوتبال، فصل آینده به استقلال بازگردد و دوباره پیراهن این تیم را بر تن کند. البته نزدیکان پژمان این خبر را از بیخ و بن تکذیب کردند.

طبیعی هم بود. آن‌ها که نزدیک پژمان هستند می‌دانند کلاً در چه فازی است. او به خاطر مشکلاتی که در روزهای آخر حضورش در استقلال با بعضی‌ها پیدا کرد، ترجیح داد از ایران برود و دیگر در لیگ بازی نکند.بااین‌حال از قطر خبر رسید قرارداد پژمان با الخریطیات در آستانه تمدید است. او در حال حاضر در قطر به سر می‌برد، همین‌طور مهرداد پولادی. البته مهرداد مدتی به تایلند رفت‌وبرگشت، منتظری، اما در قطر ماند. این بازیکن در تابستان گذشته به باشگاه الخریطیات ملحق شد و یکی از آپشن‌های قراردادش این بود که در صورت صعود به لیگ ستارگان قطر، قراردادش اتوماتیک‌وار تمدید می‌شود.

حالا خبر  می‌رسد با توجه به صعود قطعی این تیم (لیگ قطر فعلاً تعطیل است و الخریطیات با دو بازی کمتر نسبت به تیم دوم، 3 امتیاز هم بیشتر دارد) قرارداد پژمان تمدید خواهد شد تا فصل آینده را در هم در قطر توپ بزند. بعدازآن، اما مشخص نخواهد بود این بازیکن چه تصمیمی می‌گیرد. آیا خداحافظی می‌کند یا تصمیم می‌گیرد به لیگ برتر ایران برگردد؟

هرچند باید دید سرمربی الخریطیات در لیگ ستارگان هم به این مدافع 36 ساله احتیاج خواهد داشت یا برخلاف توافق اولیه پژمان از این تیم جدا خواهد شد. اگر منتظری به لیگ ایران برگردد، علاوه بر بحث حضور احتمالی‌اش در استقلال، مشتری و خواهان کم ندارد. ازجمله فولاد خوزستان و سپاهان امسال به دنبال جذب مدافع ناراضی استقلال بودند.

در نیم‌فصل هم بحث بازگشت این بازیکن مطرح بود که درنهایت چنین اتفاقی نیافتاد. به‌هرحال باید دید رؤیای خداحافظی با پیراهن آبی که برای منتظری محقق خواهد شد یا او در لیگ قطر یا باشگاه فولاد کفش‌هایش را آویزان خواهد کرد.هرچند بازیکنانی که این شانس را داشتند تا با استقلال از فوتبال خداحافظی کنند زیاد نیست.

در سال‌های اخیر نفرات معدود و انگشت‌شماری مثل امیر قلعه‌نویی،علیرضا منصوریان،فرهاد مجیدی و خسرو حیدری موفق به انجام این کارشده‌اند.تعداد بازیکنانی که در خارج از ایران از فوتبال خداحافظی کرده‌اند بسیار اندک است که مهدی پاشازاده ازجمله آن‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز