خبرگزاری کار ایران

آزادی به عنوان برترین ورزشگاه منطقه مرکز و جنوب آسیا انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۵۳۰

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به معرفی برترین و خاطره انگیز‌ترین ورزشگاه‌‌های قاره کهن پرداخت که در آن ورزشگاه آزادی با بیشترین رای در رتبه نخست جای گرفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا طی گزارشی به معرفی برترین و خاطره انگیز‌ترین ورزشگاه‌ های قاره کهن پرداخت.

در بخش ورزشگاه‌ های منطقه مرکز و جنوب آسیا، ورزشگاه آزادی تهران نامزد عنوان بهترین ورزشگاه شده بود. با پایان این نظرسنجی، کاربران ورزشگاه آزادی تهران را به عنوان برترین ورزشگاه منطقه مرکز و جنوب آسیا انتخاب کردند.

در این گزارش آمده است: ورزشگاه آزادی برای میزبانی بازی‌های آسیایی سال ۱۹۷۴ ساخته شد و استادیوم خانگی تیم ملی ایران و تیم‌های باشگاهی استقلال و پرسپولیس است. ساختار مورب شکل ورزشگاه فضایی پر جنب و جوش و ترسناک را به حریفان القا می‌کند. این ورزشگاه در مجموعه ورزشی آزادی که ورزش‌های آبی، بسکتبال، والیبال و … را شامل می‌شود، قرار دارد.
سایت AFC از کاربران خود خواسته بود، از میان ورزشگاه آزادی، ورزشگاه پاختاکور ازبکستان، وررشگاه سالت‌لیک کلکته هند، ورزشگاه ملی بنگبندوی بنگلادش و ورزشگاه مرکزی جمهوری تاجیکستان یک ورزشگاه را انتخاب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز