خبرگزاری کار ایران

اعلام آمادگی گل گهر برای حضور در فصل ۹۹ لیگ کشتی

کد خبر : ۹۱۹۵۲۹

مدیرعامل باشگاه گل گهر برای حضور تیم کشتی این باشگاه در لیگ برتر کشتی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، عبدالمهدی نصیرزاده، رییس سازمان لیگ کشتی که به سیرجان سفر کرده، صبح امروز ابتدا نشستی را با محمد جواهری، مدیرعامل گل گهر سیرجان برگزار کرد. این باشگاه که در لیگ برتر فوتبال هم تیمداری می کند، برای حضور در لیگ برتر کشتی هم اعلام آمادگی کرد.

بعدازظهر امروز نیز نشست دیگری با حضور رییس سازمان لیگ کشتی، رضا مهدوی مدیرعامل باشگاه گهر زمین سیرجان و محمد سلیمان زاده عضو هیات مدیره این باشگاه برگزار شد. 

مهدوی در این نشست خطاب به رییس سازمان لیگ  گفت: با توجه به اینکه از جنوب شرق کشور تیمی در لیگ حضور ندارد، ما جزو رسالت های اجتماعی خود می دانیم تا از ورزش اول کشور حمایت کنیم. شاید نتوانیم به صورت کامل از نیروهای شهرستان و استان به خاطر کمبود کشتی گیران مطرح بهره ببریم، اما با هدف قهرمانی در لیگ برتر 99 شرکت خواهیم کرد. البته این موضوع را باید در اولین جلسه هیات مدیره باشگاه مطرح کنیم. 

در ادامه نشست نصیرزاده با اشاره به درخشش چند کشتی گیر سیرجانی در رده سنی نوجوانان و جوانان در سال های اخیر و لزوم حضور یک نماینده از سیرجان در لیگ کشتی پایه عنوان کرد: شهرستان سیرجان در سال 86 با گل گهر و سال قبل با نام هیات سیرجان سابقه حضور در لیگ برتر را دارد. حضور یک نماینده از سیرجان که یک شهر صنعتی محسوب می شود، تنها اثرات فنی نخواهد داشت، بلکه می تواند باعث ایجاد وحدت و شور و نشاط بیشتر بین مردم باشد و اوقات فراغت آن ها را پر کند. 

رییس سازمان لیگ کشتی در پایان گفت: اینکه سیرجان در رده بزرگسالان کشتی گیران بومی در سطح اول کشور ندارد، دلیلی برای عدم تیمداری این شهر در لیگ نخواهد بود. حضور در لیگ اینطور نیست که اگر امروز آمدید، فردا بتوانید نتیجه بگیرید. به واسطه حضور سال گذشته یک نماینده از سیرجان در لیگ برتر، شاهد رشد چشمگیر کشتی در استان هستیم و می توان از سیرجان به عنوان پایگاه قهرمانی در جنوب شرق کشور نام برد. حضور نماینده سیرجان در لیگ برتر یک شوک بزرگ به کشتی کرمان و شهرستان سیرجان وارد می کند و علاقه مندان را بیش از پیش به حضور در این رشته ترغیب خواهد کرد. 

در پایان هر دو جلسه امروز رییس سازمان لیگ با مدیران عامل دو باشگاه گل گهر و گهر زمین سیرجان، این دو باشگاه برای حضور دو نماینده از این شهر در لیگ برتر آزاد و فرنگی سال 99 قول مساعد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز