خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین پرسپولیس| بازی درون تیمی و حضور بازرس فدراسیون پزشکی ورزشی

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۵۲۸

تمرین روز پنجشنبه تیم فوتبال پرسپولیس در حضور بازرس فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت که از شنبه این هفته تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور در ادامه لیگ آغاز کرده‌اند، از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه تمرین خود را در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

پرسپولیس قرار بود امروز در دیداری دوستانه به مصاف نیروی زمینی برود ولی به دلیل رعایت دقیق پروتکل بهداشتی برای تیم‌ها، این بازی لغو شد.

با توجه به این موضوع و با تصمیم کادر فنی، سرخپوشان پس از گرم کردن به دو تیم زرد و خاکستری تقسیم شده و به بازی درون‌تیمی پرداختند.

در نیمه نخست آریا برزگر روی ارسال دقیق مهدی شیری با ضربه سر دروازه رادوشویچ را باز کرد و دقایقی بعد محمد نادری با شوتی محکم پاسخ این گل را داد. بلافاصله بعد از این گل، علی علیپور با پاس مهدی عبدی گل دوم تیم خاکستری را به ثمر رساند و نیمه اول با نتیجه ۲-۱ تمام شد.

در نیمه دوم احمد نوراللهی باز هم بازی را به تساوی کشاند اما در دقایق پایانی کنعانی زادگان دروازه تیم زرد را باز کرد تا در نهایت تیم خاکستری ۳-۲ پیروز این بازی شود.

همچنین در تمرین امروز سرخپوشان بازرس فدراسیون پزشکی ورزشی حاضر بود و تمام جزئیات مربوط به رعایت موارد بهداشتی از سوی بازیکنان، کادر فنی، عوامل اجرایی تیم و همینطور ضدعفونی شدن قسمت‌های مختلف ورزشگاه و ادوات تمرینی را بررسی کرد.

سرخپوشان فردا استراحت می‌کنند و شنبه تمرینات را از سر می‌گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز