خبرگزاری کار ایران

یاری: فرصت یکساله زمان مناسبی برای جوانگرایی در تیم است

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۵۷۸

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: یکسال زمان برای شرکت در رقابت‌های داخل سالن و رقابت‌های قهرمانی فوتسال آسیا ، فرصت مناسبی به جهت کسب آمادگی ملی پوشان خواهد بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهناز یاری، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: با توجه به این موضوع بازیکنان تمرینات انفرادی را در برنامه خود داشتند. همچنین ملی‌پوشان نیز زیر نظر کادر فنی و مربی بدن ساز، برنامه‌های خود را پیگیری کرده  و از نظر آمادگی فردی در شرایط خوبی  هستند اما از نظر توپی و تیمی به هیچ عنوان کار نکردند.

وی با بیان اینکه رقابتهای جام ملت‌های آسیا به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ موکول شد و مسابقات داخل سالن آسیا به میزبانی تایلند نیز از ۳۱ اردیبهشت تا ۹ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود، گفتک  با فاصله نزدیک به چهار ماه این ۲ رویداد مهم را پیش‌رو داریم و باید منطقی‌تر و حساب شده در خصوص برگزاری مسابقات داخلی و حتی دیدارهای تدارکاتی و دوستانه تصمیم گیری کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در پایان گفت: یکسال زمان برای شرکت در رقابتهای داخل سالن و رقابتهای قهرمانی فوتسال آسیا ، فرصت مناسبی به جهت کسب آمادگی ملی پوشان خواهد بود. بر همین اساس بازیکنان جوان و مستعد را به اردوهای تیم ملی دعوت کرده تا در کنار با تجربه ها فعالیتهای خود را برگزار کنند و در نهایت تیم با شاکله ای قوی و منجسم به رقابتهای مهم اعزام شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز