خبرگزاری کار ایران

اسکوچیچ: دلم برای کار کردن در ایران تنگ شده است/ برنامه‌ام را به سازمان لیگ داده‌ام/ مشکلی بابت مصدومیت بازیکنان نداریم

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۶۳۵

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: فکر نمیکنم مشکلی در مورد مصدومیت بازیکنان داشته باشیم چرا که آنها در حالت قرنطینه هم تمرین داشتند.

به گزارش ایلنا، دراگان اسکوچیچ در گفت‌وگوی تصویری با شبکه ورزش ضمن آرزوی سلامتی برای تمام مردم ایران، درباره اینکه در گذشته اعلام کرده بود در صورت شروع دوباره لیگ برتر به تهران برمی‌گردد، اظهار کرد: این موضوع را گفته‌ام، اما باید دید شرایط به چه شکل می‌شود که به ایران بیایم. در حال حاضر آمدنم مشخص نیست ولی امیدوار هستم با شروع لیگ برتر به ایران برگردم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره تلاش فدراسیون فوتبال برای فراهم آوردن مقدمات برای بازگشت او، ابراز کرد: به من گفتند که هر وقت شرایط مناسب شد، خودشان تماس می‌گیرند.

او در خصوص شروع لیگ برتر بعد از تعطیلی حدودا سه ماهه و احتمال مصدومیت‌های بازیکنان به دلیل فشردگی مسابقات عنوان کرد: فکر نمی‌کنم مشکلی بابت مصدومیت داشته باشیم چون بازیکنان در حالت قرنطینه هم تمرین داشتند. این سوال در مورد سلامتی بازیکنان است و من نمی‌توانم در خصوص آن صحبت کنم. اگر مربیان در این مدت تمرین با کیفیتی به بازیکنان داده باشند، فکر می‌کنم مشکلی به وجود نمی‌آید.

اسکوچیچ در مورد تغییر برنامه‌های تیم ملی بخاطر شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: برنامه‌ام را به سازمان لیگ دادم، اما باید صبر کنیم و منتظر برنامه مسابقات و شرایط تیم ملی هستم. وقتی این برنامه‌ها به دستم بیاید، می‌توانم برنامه خودم را انجام دهم. کار سختی نیست و خیلی راحت آن را انجام خواهم داد ولی قبل از آن، باید شرایط برای من مشخص شود.

او درباره ارتباط با بازیکنان تیم ملی در زمان کرونا گفت: مداوم از طریق تلفن با تعدادی از بازیکنان در ارتباط بودم؛ حتی از باشگاه‌هایشان در مورد شرایط حال حاضر بازیکنان و نحوه تمرینات‌شان سؤال پرسیدم. برای اینکه می‌خواستم از وضعیت آنها در روزهای قرنطینه مطلع شوم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص شرایط کشور کرواسی از نظر کرونا اظهار کرد: خوشبختانه الان شرایط خوب است، اما در ابتدای شیوع ویروس کرونا ترسیده بودم چون فاصله من تا کشور ایتالیا فقط ۷۰ کیلومتر است.

اسکوچیچ یادآور شد: الان شرایط عادی بوده و طی یک ماه اخیر در منطقه‌ای که بنده زندگی می‌کنم، حتی یک مورد مبتلا به کرونا هم گزارش نشده است. در طول سه، چهار روز اخیر، کلا سه، چهار مورد ابتلا به ویروس کرونا در کشور کرواسی داشتیم.

او در خصوص اینکه در این مدت چقدر از تیم‌های ملی عراق و بحرین اطلاعات جدید کسب کرده است، گفت: اطلاعات خاصی از این تیم‌ها به ویژه عراق ندارم، اما می‌دانید که سرمربی تیم ملی عراق از دوستان من است. فکر می‌کنم الان همه تیم‌ها شرایط یکسانی دارند و ترجیح می‌دهم که در حال حاضر تمرکزم روی تیم خودم باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: زمان زیادی برای آماده‌سازی تیم ملی داریم و وقتی زمان بازی برابر عراق برسد، مطمئنا اطلاعات کافی برای مقابله با آنها را خواهیم داشت. حتی اگر اطلاعات خاصی هم از تیم‌های عراق یا بحرین داشتم، الان نمی‌شد کار خاصی با این اطلاعات انجام داد چراکه مدت زمان زیادی تا بازی برابر آنها باقی مانده است.

اسکوچیچ درباره دیدارهای تدارکاتی در نظر گرفته شده برای تیم ملی ایران و احتمال انجام بازی دوستانه مقابل کرواسی، ابراز کرد: همانطور که گفتم، وقتی اطلاعات به دستم برسد، در یک چشم بهم زدن برنامه‌ریزی لازم را برای تیم ملی انجام می‌دهم، اما الان هیچ چیز مشخص نیست ولی نگرانی بابت این موضوع وجود ندارد.

او در مورد ارتباط با وحید هاشمیان و کریم باقری عنوان کرد: فقط با فدراسیون فوتبال راجع به برنامه‌ای که خواهیم داشت، صحبت کردم ولی همانطور که گفتم، بخاطر اینکه شرایط مهیا نیست، مطمئنا نمی‌توان راجع به تیم ملی در این شرایط صحبتی انجام داد. فقط با آنالیزور تیمم برای اجرای برنامه‌هایمان صحبت کردم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیرامون انتظار هواداران از او و تیمش برای صعود به جام جهانی گفت: شرایط تیم را می‌دانم و از اینکه توقعات از تیم ملی بالا است، مطلع هستم. برای من هم همینطور است و توقع دارم که تیم ملی به جام جهانی صعود کند، اما مطمئنا فکر می‌کنم تیم ما شرایط خوبی دارد و بعد از دو باختی که تیم را در شرایط بدی قرار داد، قطعا می‌توانیم کار خوبی انجام دهیم و به جام جهانی صعود کنیم.

اسکوچیچ یادآور شد: دلم برای کار کردن در ایران تنگ شده و امیدوار هستم همه در کنار یکدیگر تلاش کنیم تا تیم ملی ایران را به بهترین شرایط رسانده و به جام جهانی صعود کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز