خبرگزاری کار ایران

حمیداوی: پرسپولیس قهرمان لیگ است ولی بازی‌ها نباید الان برگزار شود/ فوتبال ما با آلمان قابل مقایسه نیست

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۶۰۴

مالک باشگاه شهر خودرو مواضع خود را در مورد شروع لیگ برتر بار دیگر بیان کرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد حمیداوی در گفتگویی تلفنی در برنامه فوتبال برتر درباره مواضع باشگاه شهرخودرو اظهار داشت: اگر اجازه دهید من چند نکته را بگویم. از روز اول گفتم که برگزاری لیگ برتر از خردادماه به شهریورماه موکول شود. یک سری از رسانه‌ها مدعی شدند که من تمایل به رنگی را دارم. درصورتی‌که من از همین حالا اعلام می‌کنم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر.

او با اشاره به اینکه به دنبال تامین منافع شخصی نبود تصریح کرد: من چون خودم فوتبال بازی کردم، فکر می‌کنم که شرایط برای قهرمانی پرسپولیس از هر وقتی مهیاتر است. من که به دنبال قهرمانی نیستم، پس اگر مثلاً من 30 امتیاز دارم و اعلام کردم که مسابقات در شهریور برگزار شود آیا امتیازاتم افزایش می‌یابد؟ یا درجایی گفته‌اند که حمیداوی از ترس پرداخت پول این حرف‌ها را زده است. من از شما می‌پرسم آیا اگر مسابقات به تاریخ شهریورماه موکول شود از مبلغ قراردادی بازیکنی کم خواهد شد؟

حمیداوی در ادامه افزود: آیا ما از امکاناتی که در فوتبال آلمان موجود است بهره‌ می‌گیریم؟ من شنیدم بازیکنان تیمی در آلمان در سه زمین و در دسته‌های 6 نفری تمریناتشان را برگزار می‌کنند. این در شرایطی است که شهر خودرو هنوز فاقد زمین تمرین است. یا این مثال را با توجه به اینکه تمام اقوام من در آبادان در قرنطینه به سرمی‌برند برای شما بزنم، بااین‌حال چطور می‌شود در آبادان فوتبال برگزار شود؟

 وی درارتباط با راهکاری برای برگزاری لیگ نوزدهم گفت: من که پزشک نیستم، اما گفتم یا در شهریورماه لیگ نوزدهم پیگیری شود و یا لیگ بیستم با همین جایگاه تیم‌ها آغاز شود تا برای اولین بار لیگ بیستم با یک نظم اصولی برگزار شود. شاید در این ماه از میزان استرس درگیری با ویروس کرونا کمتر شود. یادتان باشد ما در این ماه برگزاری مقدماتی جام جهانی را نیز داریم.

وی همچنین در ادامه تأکید کرد: انصافاً برای من ِمشهدی برگزاری بازی‌ها بدون تماشگر و بازی در زمین شهری دیگر اجحاف نیست؟ اصلاً امکانات بازیکنان و کل لیگ ما با اروپای قابل‌مقایسه است؟ برای مثال همین آب‌معدنی راحت‌ترین را انتقال است. چطور می‌توانیم جلوی انتقال ویروس از همین طریق را بگیریم؟

مدیرعامل باشگاه شهرخودرو در پایان تأکید کرد: سهیل مهدی دوست عزیز من است اما از سازمان لیگ لااقل انتظار داشتم تمام مدیران لیگ برتری را دعوت می‌کرد و یک تصمیم نهایی از آن جلسه بیرون می‌آمد. آیا اگر همه تیم‌ها متفق‌القول برای پایین آمدن ریسک‌پذیری شیوع ویروس کرونا می‌گفتند پرسپولیس قهرمان شود، شما ناراضی بودید؟ باور کنید گرفتن چنین تصمیماتی آن‌قدرها هم سخت نیست. مثلاً اگر مشکل درباره سهمیه آسیا است. باید بگویم ما که پنجم لیگ هستیم، پس تیم‌های اول تا چهارم آسیایی شوند و ما مشکلی نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز