خبرگزاری کار ایران

کرگر: رکورد فراموش نشدنی آرسنال شکسته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۷۶۹

جیمی کارگر معتقد است که رکورد "دست نیافتنی" آرسنال به زودی می‌تواند با یک تیم لیگ برتر در دوره مدرن برابر شود.

به گزارش ایلنا، جیمی کرگر، مدافع پیشین لیورپول بارها گفته است که تیم آرسن ونگر در فصل 04-2003 سخت ترین تیمی بود که وی در طول دوران حرفه ای خود به عنوان بازیکن بازی کرد. او می‌گوید بعد از اینکه منچسترسیتی و لیورپول توانسته‌اند به این رکورد نزدیک شوند دیر یا زود تیمی پیدا می‌شود که رکورد قهرمانی بدون شکست توپچی‌های لندنی را بشکند.

در فصل جاری لیورپول که از فصل گذشته بدون شکست مانده بود در خانه واتفورد شکست خورد و نتوانست عنوان قهرمانی بدون شکست این فصل را به دست بیاورد.

جیمی کرگر، بازیکن سابق لیورپول در گفتگو با اسکای اسپورت گفت:"دستاورد بی نظیر شکست ناپذیر ماندن - شما همیشه در یک فصل از مسابقات لیگ انگلیس در آستانه شکست خوردن هستید. شما می‌توانید مانند لیورپول باشید؛ دیدید که آنها از واتفورد شکست خوردند. احساس می‌کنم طی چند سال گذشته باشگاه‌ها به رکورد آرسنال نزدیک شده‌اند."

او ادامه داد:" ما می‌دانیم چقدر سخت است اما احساس می‌کنم درگذشته یک تیم با 5 شکست می‌توانست قهرمان شود چرا که الان قانون به این شکل است که شما باید حداکثر دو یا سه باخت داشته باشید. به این دلیل فکر می‌کنم که تیم‌ها به رکورد آرسنال نزدیک می‌شوند اما آنچه برای لیورپول اتفاق افتاده نشان می‌دهد که شرایط چه اندازه سخت است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز