خبرگزاری کار ایران

افتتاح مجموعه ورزشی طبقاتی شهید دستگردی در جنوب غرب تهران

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۶۴۵

مجموعه ورزشی شهید دستگردی عصر شنبه با حضور پیروز حناچی شهردار تهران افتتاح شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری تهران، مجموعه ورزشی شهید دستگردی عصر شنبه با سه هزار و ۱۰۰ متر مربع زیربنا در چهار طبقه و ۷ سالن ورزشی مجزا با حضور "پیروز حناچی" شهردار تهران در یکی از کم برخوردار ترین محلات تهران افتتاح شد.

این مجموعه با سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت سازمان ورزش شهرداری تهران احداث و تجهیز شده است و افزایش سرانه ورزشی شهروندان منطقه ۱۸ تهران را همراه دارد.

با افتتاح مجموعه ورزشی شهید دستگردی سرانه فضاهای ورزشی ساکنان جنوب غرب تهران به بیش از ۰/۷ مترمربع رسید. این مجموعه دارای ۷ سالن مجزا ورزشی نظیر ورزش‌های توپی، دارت و تنیس روی میز و همچنین بیلیارد، ایروبیک، سالن ورزش های چند منظوره و ... است.

"امیر محسنی" مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در این باره برنامه ریزی جهت افزایش مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در توسعه مجموعه های ورزشی پایتخت را به عنوان یکی از راهبردهای جدی در فعالیت های این سازمان برشمرد و گفت: این مجموعه با سرمایه گذاری بخش خصوصی در یکی از محله های جنوبی شهر تجهیز شده و در افزایش سرانه های ورزشی پایتخت نقش آفرین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز