خبرگزاری کار ایران

امیدوارم فقط برای رفع تکلیف مسابقات را برگزار نکنند

ویسی: ما تابع قانون هستیم اما جان انسان‌ها واجب‌تر است

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۶۳۹

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم. بگویند بازی کنید مجبور هستیم بازی کنیم. اما تأکیددارم در این شرایط بازی کردن خیلی سخت است.

عبدالله ویسی در گفتگو با ایلنا درخصوص شروع مجدد مسابقات لیگ برتر از اواخر خردادماه اظهار داشت: من عقیده دارم سلامت و جان انسان‌ها واجب‌تر از هر چیزی است. ادامه لیگ فقط فوتبال بازی کردن نیست. بازی کردن در این شرایط سخت است. 11 توپ‌جمع‌کن، عوامل اجرایی مثل 4 نفری که برانکارد به زمین میاورند، تیم ناظر داوری و فدراسیون و... همه و همه درگیر مسابقه می‌شوند حتی خبرنگارانی که می‌آیند بنابراین برگزاری بازی‌ها خیلی خطرناک است.

او در پاسخ به این سوال که آیا مخالف برگزاری ادامه مسابقات است یا خیر افزود: ببینید ما گردن‌مان هم از مو باریک‌تر است. تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم. بگویند بازی کنید مجبور هستیم بازی کنیم. اما تأکیددارم در این شرایط بازی کردن خیلی سخت است. آقایان می‌گویند درهرصورت باید بازی‌ها برگزار شود شما برای تست کرونا از بازیکنان باید هر هفته مبلغی نزدیک 100 میلیون هزینه کنید که همین کار باشگاه‌ها را سخت می‌کند آیا سازمان لیگ و فدراسیون کمک می‌کنند؟

سرمربی تیم پیکان درباره اینکه چه زمانی تمرینات شاگردانش برای آماده سازی آغاز می‌شود، گفت: هنوز سازمان لیگ به ما رسماً اعلام نکرده است اما قاعدتاً و با توجه به شنیده‌ها فکر کنم بعد از عید فطر تمرینات رسماً شروع شود. در همین راستا هم می‌گویند گویا از 22 یا 24 خرداد قراره مسابقات شروع شود و من فکر می‌کنم زمان کمی برای آماده‌سازی است. 3 ماه است مسابقات تعطیل است و بچه‌ها آماده نیستند و این به تیم خیلی فشار می‌آورد.

ویسی درباره اینکه کشورهای کره جنوبی و آلمان موفق شدند مسابقات را مجددا آغاز کنند بیان کرد: بله شروع کردند اما آیا زیرساخت‌های ما با کره‌جنوبی و آلمان برابری می‌کند؟ در کره جنوبی 2 ماه است که شرایط را ثابت نگه داشتند و هرروز هم مبتلایان و آمار فوت‌شدگان کمتر و کمتر می‌شود. اما در کشور ما این‌گونه نبوده است. الآن دو روز است، آمار مبتلایان بالا رفته است و بین 1700 تا 2000 نفر است، وضعیت خوزستان قرمز است، کرونا بیداد می‌کند. آن‌وقت می‌خواهند بازی‌ها را برگزار کنند. آیا فولاد یا نفت آبادان حاضرند بیرون خانه بازی کنند؟ این‌ها مسائل ساده‌ای نیست که بشود راحت از آن گذشت. شما به من بگویید در این شرایط تیم‌های خوزستانی کجا می‌خواهند تمرین کنند و کجا بازی کنند؟

سرمربی تیم پیکان درباره اینکه قرار است مسابقات بدون تماشاگر باشد  اضافه کرد: شما فکر می‌کنید مهم نیست. وقتی تماشاگر نیست دیگر نمی‌خواهند میزبانی را از دست بدهند. در ضمن شما فکر نکنید همه‌جا امن است؟ مثلاً فکر می‌کنید اوضاع تهران خوبه است؟ من در این 3 ماه دو بار بیشتر نتوانستم به خوزستان بروم. امیدوارم فقط همه‌چیز حساب‌شده باشد و فقط برای اینکه رفع تکلیف کرده باشند نخواهند مسابقات را برگزار کنند. من تأکیددارم جان انسان‌ها واجب‌تر از فوتبال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز