خبرگزاری کار ایران

آخوندی: اقدامات مبارزه با فساد در فوتبال نمایشی است/ فعالیت‌های دولت قبل در این راستا مفید بود

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۴۷۳

فعالیت‌های ورزش در راه مقابله با فساد در فوتبال مورد انتقاد اهالی ورزش قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، محمد آخوندى در گفتگو با گل طلایى در رابطه با درخواست وزارت ورزش به ورود نهادهاى امنیتى به پرونده هاى فوتبالى اعلام کرد مشکلات حل نشدنى در فوتبال ما وجود دارد و وجود خواهد داشت، اما اینکه نامه اى زده بشود به نهاد امنیتى و درخواست بررسی بشود بیشتر شبیه یک نمایش است تا اینکه قرار باشد که کار بنیادى صورت بگیرد.

وی افزود: ورود هر نهاد نظارتى به پرونده هاى فوتبالى موضوعى است که باعث سالم سازى ورزش میشود، قبل از این ها هم نهاد هاى نظارتى ورود هاى به پرونده هاى فوتبالى داشتند که اصل این عمل، اقدام خوبى است، اما اینکه در انتهای یک دوره ی مدیریتى نامه اى زده شود و تلاش براین باشد که این نامه رسانه اى شود این اقدام شبیه یک نمایش است و حالا باید دید چه اهدافى براى این اقدام وجود دارد.

آخوندی در پایان یادآور شد: در همه ى این سال ها نهادهاى نظارتى تلاش داشتند که با این پرونده ها برخورد لازم را داشته باشند. در دولت قبلى که وزارت اطلاعات اقدام درست به دست گیرى دلالان فوتبال کرد از طرف وزارت ورزش نامه اى صادر نشده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز