خبرگزاری کار ایران

مدافع راست استقلال امیدوار به درست بودن ادعای باشگاه

میلیچ چند روز دیگر به استقلال فرصت داد

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۱۱۸

80 هزار دلار از طلب امسال میلیچ مانده که استقلال باید در ماه‌های گذشته 30هزار دلار به حساب او واریز می‌کرد تا در ادامه و قبل از پایان فصل با 50 هزار تای دیگر مبلغ 200 هزار دلار قرارداد امسالش تکمیل شود.

به گزارش ایلنا، هرویه میلیچ، مدافع چپ آبی‌ها هم دیگر بازیکن خارجی استقلال است که مثل دیاباته بابت عدم پرداخت مطالباتش ناراحت است. هرچند که باشگاه استقلال از محل 800 میلیونی که از یک هوادار داخلی قرض گرفت و قرار است سه ماه دیگر این دین قرض الحسنه را برگرداند به حساب این بازیکن هم واریزی داشته اما او به هیچ عنوان گویا از این شرایط راضی نیست.

میلیچ که این ناراحتی را به نزدیکان خود در باشگاه استقلال منتقل کرده تا مدیران از این مساله آگاه باشند، گویا کم کم کاسه صبرش در حال لبریز شدن است. مدافعی که استقلال فکر می‌کرد به راحتی می‌تواند با او فسخ کند اما قرارداد 200 هزار دلاری سال بعد و 80 هزار دلار باقی مانده مطالباتش از این فصل، مدیران باشگاه را برای مطرح کردن این موضوع محتاط تر کرد.

جایی که دیگر به جای بی تفاوتی نسبت به مطالبات این بازیکن هربار از نامی از شیخ دیاباته می‌آمد، بحث برگشتن و پرداخت حق و حقوق میلیچ هم مطرح می‌شد تا این موضوع بهانه‌ای به این بازیکن برای شکایت و گرفتن حق و حقوقش در فیفا ندهد. میلیچ که طبق قانون می‌داند اگر بازیکن خارجی 2 ماه حق و حقوقش را نگیرد به راحتی می‌تواند قرارداد خود را فسخ و از طریق شکایت به فیفا پولش را بگیرد بعد از 2، 3 هفته وقت دادن به آبی‌ها نزدیک این کار بود. موضوعی که با قول هایی که استقلال برای واریز داد و با اندک واریزی به حسابش گویا مثل دیاباته چند روز دیگر برای آبی‌ها وقت قائل است تا در صورت پرداخت مابقی مطالباتش از این کار منصرف شود.

بدون شک 80 هزار دلار از طلب امسال میلیچ مانده که استقلال باید در ماه‌های گذشته 30هزار دلار به حساب او واریز می‌کرد تا در ادامه و قبل از پایان فصل با 50 هزار تای دیگر مبلغ 200 هزار دلار قرارداد امسالش تکمیل شود. اتفاقی که اگر نیفتد و خواسته میلیچ که شاید حالا بیشتر از 30 هزار دلار باشد محقق نشود، این بازیکن از طریق فیفا اقدام خواهد کرد و آن وقت استقلال به جای این مبلغ باید 200هزارتای قرارداد فصل بعد این بازیکن را هم پرداخت کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز