خبرگزاری کار ایران

پزشک: موضع باشگاه سپاهان عدم برگزاری ادامه رقابت‌ها است/ به جز محبی دو بازیکن دیگر ما هم پیشنهاد خارجی دارند

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۵۲۶

سخنگوی هیات مدیره باشگاه سپاهان در خصوص مواردی در این باشگاه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، سید علی پزشک سخنگوی این باشگاه در گفتگویی,اینچنین به سوالات خبرنگار پایگاه خبری سپاهان پاسخ داد:

* ضمن تبریک بابت انتخاب جنابعالی به عنوان عضو هیئت مدیره و همچنین سخنگوی باشگاه سپاهان اولین و مهمترین سوال این روزهای سپاهان  را به این شکل مطرح می کنم که تصمیم  هیئت مدیره در خصوص انتخاب مدیرعامل جدید در جلسه دیروز چه بود؟

همانطور که در جریان اخبار باشگاه قرار گرفته‌اید ، رییس هیئت مدیره مهندس نیکفر پس از استعفای آقای تابش بعنوان سرپرست باشگاه معرفی شده‌اند که بر اساس آخرین تصمیم گیری که انجام شد, ایشان تا آخر فصل پرقدرت به کار خود در سمت سرپرست ادامه خواهند داد و با حمایت و همراهی همه جانبه سایر اعضای محترم هیئت مدیره و هواداران عزیز ، انشاله در آخر فصل به نتایج ارزشمندی نیز دست پیدا خواهیم کرد.

* صحبت از آخر فصل به میان آمد نظر باشگاه پیرامون ادامه یا لغو لیگ برتر فوتبال چیست؟

در حال حاضر همه ما به خطرات ناشی از بیماری کرونا واقف هستیم و به طور قطع راههای انتقال و شیوع این بیماری و آسیب‌های آن امروزه بر هیچکس پوشیده نیست. باشگاه سپاهان نیز به نوبه خود در راستای حفظ و صیانت از سلامت بازیکنان، کادر تیم‌ها، هواداران و کلیه دست اندرکاران،  اعتقاد به عدم از سرگیری مسابقات و لغو لیگ برتر همانند تعطیلی برخی از لیگ‌های معتبر جهان داشته و نظر خود را نیز به فدراسیون اعلام نموده است. لیکن در صورتیکه بنا به تشخیص و صلاحدید ستادمبارزه با کرونا ومسئولین بهداشتی و پزشکی کشور امکان برگزاری مسابقات بصورت ایمن و به دور از خطر میسر باشد و شروع مجدد مسابقات ازسوی فدراسیون به تیمها ابلاغ گردد، باشگاه سپاهان نیز به تبعیت از قوانین با از سرگیری تمرینات و با آمادگی کامل به استقبال بازگشایی لیگ و کسب نتایج مورد انتظارخواهد رفت.

* اگر امکان دارد در مورد انتقال محمد محبی به اسپانیا توضیحاتی را ارائه دهید؟

بله خوشبختانه با توجه به عملکرد بسیار مطلوب و رضایتبخش محمد محبی در فصل جاری ، علیرغم قرارداد سه ساله ای که با سپاهان دارد ، درخواستی از باشگاه گرانادا اسپانیا ارسال شده که در حال حاضر بررسی چگونگی انتقال ایشان طی مذاکرات و مکاتباتی با باشگاه گرانادا در حال انجام است. جا دارد از همین فرصت استفاده کرده و به هواداران عزیز  اطمینان دهم پروسه انتقال ایشان به گونه‌ای برنامه ریزی خواهد شد که از منافع حاصله، هم باشگاه سپاهان بهره‌مند شود و هم آقای محبی بعنوان بازیکنی ارزشمند و پرتلاش که از مکتب سپاهان به فوتبال تراز اول جهان معرفی شده است در مسیر رشد و تعالی در سطح اول فوتبال جهان قرار گیرد. البته شایان ذکر است که این دست پیشنهادات فقط مختص محمد محبی نبوده و دو بازیکن دیگر از سپاهان نیز پیشنهاداتی از باشگاه‌های معتبر خارجی داشته اند که به محض جدی شدن مذاکرات و در فرصت مناسب به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.  در خاتمه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان عزیز در این ماه پرخیر و برکت بویژه هواداران پر شور سپاهان ، اطمینان خاطر میدهم کادر مدیریتی جدید باشگاه علیرغم بی مهری‌های اخیر و در هر شرایطی ، سپاهان را بعنوان تیم مدعی در کورس قهرمانی لیگ برتر ، جام حذفی و جام باشگاه های آسیا به گونه‌ای حفظ و هدایت خواهد نمود که همواره با عملکردی شایسته از نام بزرگ سپاهان صیانت و پاسداری نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز