خبرگزاری کار ایران

استراماچونی:

تجربه کار در استقلال باشکوه بود/ رابطه‌ام با هواداران استقلال فراتر از فوتبال بود

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۷۸۴

آندره‌آ استراماچونی از تجربه بی نظیر خود در ایران و استقلال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، بعد از جدایی جنجالی و پر سروصدای آندره‌آ استراماچونی از استقلال پیش از نیم فصل اول این مربی هنوز در خصوص آینده خود هیچ تصمیمی نگرفته است.

استرا در مصاحبه اخیر خود با جیانلوکا دی مارتزیو در خصوص آینده خود گفت:

" اولویت اول من برای مربی گری در سری‌آ ایتالیا است زیرا مسابقات اسکودتو یکی از زیباترین و مهیج ترین لیگ‌های جهان است. من دوست دارم تیم جوان و با انگیزه‌ای داشته باشم چرا که این نوع بازیکنان در سبک بازی من نقش ویژه و اساسی دارند. هر چند من هنوز به جاه طلبی نرسیده‌ام که موفق شوم یک تیم را قهرمان سری‌آ کنم. من دیگر مثل گذشته نیستم اشتیاقم در بسیاری از موارد کم شده است و وقتی پیشنهادی به من می‌شود همه جوانب را بررسی می‌کنم."

استراماچونی در خصوص جدایی پر سروصدا خود از استقلال و تجربه خود در ایران گفت:

" من تجربه فوق العاده و باورنکردنی در ایران و در باشگاه استقلال داشتم یک حس باشکوه و زیبا. من تا ابد ممنون محبت و عشق آنها خواهم بود و تا همیشه قدردان آنها هستم. من در این 6 ماه یک رابطه عمیق و احساسی با آنها داشتم و این حس من با آنها چیزی فراتر از فوتبال بود."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز