خبرگزاری کار ایران

مرجانی: 6 مرحله کارگاه، بیش از 3 هزار بازدید کننده داشت

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۵۱۲

رئیس کمیته آموزش ، پژوهش و توسعه فدراسیون کاراته گفت: برگزاری کارگاه‌های آنلاین دانش افزایی با استقبال علاقه مندان به کاراته مواجه شد تا جایی که بسیاری از آنها خواستار ادامه برنامه هایی از این دست شدند.

به گزارش ایلنا، دکتر محمد ابراهیم مرجانی در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه پس از شیوع ویروس کرونا، هر مجموعه ای تلاش می کند تهدید را به فرصت تبدیل کند. بر همین اساس ما در کمیته آموزش، پژوهش و توسعه فدراسیون کاراته تصمیم به برگزاری کارگاه‌های آنلاین دانش افزایی گرفتیم.

وی افزود: 6 مرحله کارگاه های دانش افزایی آنلاین ما بیش از 3 هزار بازدید کننده داشت. پس از برگزاری این کارگاه ها اقدام به برگزاری آزمون نمودیم. برای شرکت در ازمون آنلاین 419 نفر ثبت نام کردند و تعداد قبول شدگان 194 نفر بود. از این تعداد 88 نفر آقا و 106 نفر خانم بودند.

رئیس کمیته آموزش ، پژوهش و توسعه فدراسیون کاراته ادامه داد: پژوهش و توسعه فدراسیون کاراته گفت: برگزاری کارگاه های آنلاین دانش افزایی با استقبال علاقه مندان به کاراته مواجه شد تا جایی که بسیاری از آنها خواستار ادامه برنامه هایی از این دست شدند. امیدواریم شرایطی فراهم آید که در آینده بازهم بتوانیم چنین برنامه هایی را انجام دهیم.

دکتر مرجانی در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای فعالیت در کمیته آموزش ، پژوهش و توسعه فدراسیون اهداف 11 گانه ای را ترسیم کرده ایم. در این اهداف هم آئین نامه ها مشخص شده اند، هم وظایف. از جمله این اهداف 11 گانه می توان به جمع آوری اطلاعات اعضای خانواده کاراته، جمع آوری بانک اطلاعاتی پژوهش های کاراته، استانداردسازی موضوع آموزش و پژوهش،‌برگزاری کارگاه های دانش افزایی و ... اشاره کرد. ان شا الله تمام اعضای خانواده دست به دست هم دهند تا بتوانیم برنامه های خود را در کمیته آموزش ، پژوهش و توسعه فدراسیون کاراته پیاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز