خبرگزاری کار ایران

وعده سعادتمند به میلیچ و دیاباته امروز عملی می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۶۶۲

مدیرعامل باشگاه استقلال در نظر دارد تا تعهد خود نسبت به دو بازیکن خارجی این تیم را تحقق ببخشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هروویه میلیچ و شیخ دیاباته دو بازیکن خارجی تیم استقلال هستند که هنوز با گذشت وعده‌ای که برای پرداخت حقوق در قراردادشان گنجانده شده بود مبلغی دریافت نکرده‌اند.

این در حالی است که تمامی بازیکنان، اعضای کادرفنی و همینطور تدارکات و کادرپزشکی باشگاه در هفته گذشته رقمی حدود ۱۰ درصد از مطالبات خود را پس از پنج ماه دریافت کرده‌اند.

این دو بازیکن محبوب و باکیفیت نزد هواداران استقلال در چند هفته گذشته قرار بود زودتر از سایر بازیکنان استقلال حتی دریافتی داشته باشند اما بدقولی‌های شخصی که خودش را حامی مالی باشگاه معرفی کرده بود تنها موجب عصبانیت نماینده و حتی خود این بازیکنان شد.

احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل استقلال روز چهارشنبه در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد از روز بیستم اردیبهشت‌ماه(امروز) به صورت مرحله ای پول این دو بازیکن به حسابشان واریز خواهد شد و به صورت مرحله‌ای مطالباتشان را دریافت خواهند کرد.

با وجود صحبت‌های شب گذشته علی نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان مبنی بر عدم عقد قرارداد جدید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تهران با مربی و بازیکنان خارجی به نظر می‌رسد باشگاه استقلال تمام تلاشش را بکار خواهد گرفت تا پیش از مهلت تعیین شده توسط وکلای این دو بازیکن به تعهدش عمل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز